ben geldim bile...

mutluluğumuz tamamlandı...
07.07.08 16:20 itibariyle Batman'da sezaryen usulü (mecburi :(( ) ben yani ASLI ŞİMAL kişisi 3.800 gr ve 50 cm olarak beklenenin üstünde bir performansla dünyaya geldi..henüz dış dünyaya alışamadım ama gayret ediyorum...en önemlisi emmeyi öğrendim...yoksa halim haraptı...daha öğreneceğim çok şey var.inşallah vakti oldukça anneciğim benim yerime yazacak bunları.şimdilik hoşça kalın..büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden,yaşıtlarımın da yanaklarından öperim.vesselam...bu arada fotolardaki ben ne kadar da ultrasondakilere benziyor değil mi..

Yorumlar

zehra dedi ki…
hoş geldin güzellik :)
yerim ben seni
Merve Safa Likoğlu dedi ki…
Tam bir sene sonra 7.7.09'da da benim oğlum dünyaya geldi

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...