ay iki....

ağustos başında köye gittik,ayrılığımız bundandı.anneanne ve dede başta olmak üzere bir çok akrabayı görüp dolaştıktan sonra biraz daha büyüyüp evimize döndük...bunlar da son bir aya ait kayıtlarım...



ana kucağında mutlu mesut uyuyorum



arada emziği püskürtüyorum,zorla da olmaz ki bu emme işi...


ee,artık gülüyorum da...hele de iltifatlara tepkisiz kalamıyorum...


günün büyük kısmı hala uykuda geçiyor,uykulu fotoların sırrı bu...




pembelerden sıkılıp mavilere uzanışım ve oğlana iyice benzeyişim...



salıncakta şaşkınım....dünya cidden dönüyor...



aranıyorum!!!ne aradığım herkesce malum...





Yorumlar

antwerplikiz dedi ki…
slm ben asli simali yeni kesfettim cok tatli kiziniz var masallah masallah nazar deymesin allah anali babali babali buyutsun bi kac gun once cok guzelmi guzel bi video su vardi yaKISIKLI DIYE O VIDEO u kaldirdinizmi goremedim,, o bakislari cok guzeldi ... benim blogum antwerplikiz.blogspot.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...