az laf çok foto 2

merhaba
gene ben.
uzun bi aram daha olacak da,bu fotolarım arada eskimesin,ben yokken bakılsın,özlem giderilsin diye acilen ekledim bunları...
en kötü ihtimalle basketbocu olur dedirten koca ellerim....

tesbih böceği....

bir öğle sonrası,kitaplarım ve ben




yılın son günü söz günündeki kıyafetimi tekrar giydim,babaya "hoş geldin" için


bi de boydan bakın lütfen...



aslında hamam sefası fotolarım da vardı,amma oğlu olanlar vardır,şimdiden başımı bağlarlar diye koymadım...koyamadım...





Yorumlar

Kırmızı elbise çok yakışmış çok:)
Adsız dedi ki…
aslı şimale rabbim uzun ömürler versin inş hamileyken hep ugrardım blogunuza şimdi bnmd şimal kadartatlı elifim var bay
Primarima dedi ki…
Aman Allahım buda ne böyle :):)
bu kırmızılı hali varya inanılmaz şeker inanılmaz tatlı...mıncık mıncık edesi geliyor insanın ama bebek özlemi başlatmayın şimdi bize...hiç halimyok ikinciyi yapacak :)
Esin dedi ki…
ya bu kız kocaman olmuş maşallah.Kırmızılarda pek bir yakışmış...
IŞIL'ın annesi... dedi ki…
maşallah kırmızılı kırmızılı yakıyor ortalığı.Allah nazarlardan korusun
katre_wınscare dedi ki…
maşallah cok tatlııııı allah analı babalı buyutsunnn
yesinler onun kırmızı elbisesini maşallah..

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...