düğüne gittik,geldik....


tek teyzemi de evlendirdik....bu vesileyle İstanbul'u tekrar yaşadık maaile...ancak hava şartlarının bünyeme iyi gelmeyeceğini düşünen aile fertleri beni pek dışarı çıkarmadılar...o yüzden gezemeden,laleleri yakından göremeden gerisin geri memleketim siirte döndük...yolculuğumuz başta güzel geçmese de dönüş yolunda pek bi uslu idim...yol boyunca uyuyarak ebeveynlerimi hayrete sevkettim...hayretlerini ara vermden batman-siirt hattında bi güzel kusarak bitirdim..fazla hayret fazla hayra delalet etmez....üçüncü dişim ist.a gitmeden önce çıkmıştı...galiba sırada bir diş daha var,bu aralar hiç iştahım yok...ne yesem anında çıkarı veriyorum...ishal-kabızlık,geceleri uyku bölünmesi-bölmesi,yani diş çıkarma emareleri adına ne varsa hepsi bende...en ufak pürtük-pürüz midemi kaldırıveriyor...halbuki tam da ciddi ciddi katı gıda yiyordum...herşeye return diyorum..şimdi sıfır pürtük..duydum,çoğu akranım kuru-katı demeden yiyormuş,rende,blender felan neme lazım diyomuş....çıldırtmayın annemi...gelişimde bireysel farklılıklar vardır..gelişimin en temel kurallarındandır...felan filan......iyi kötü acı tatlı eve döndük..annem okula döndü,ben de şükran teyzeme gidip gelmeye başladım...cuma tatildi,güzel de oldu...bugün yani cumartesi biricik süt kardeşimin zeynep ebrar hanımın doğum günü vardı,toplandık,eğlendik,tavuk salatasından azıcık tattım...akşam da bahçede semaver keyfi yapıldı milli eğitim camiası olarak...benim doğum günüme de az kaldı,ama yaz tatiline denk gelince erkene almaya karar verdik....gelecek hediyeler azalmasın diye...hehehehe....neyse ben kaçayım da annem girsin bloguna....
(fotoları sonra yüklerim,teknik bir sorun yaşıyoruz galiba...)

Yorumlar

december dedi ki…
Allah hayirli ugurlu etsin,iki cihan saadeti versin ablana...
darisi isteyenlerin basina...
pinus dedi ki…
amin...amin....
aslıcım söyle annene pütür mütür kafasını bozmasın. alışırsın zamanla. arada üzme canım sen de annişini yiyiver mamaları. bak salarım tunayı üstüne
canım, allah mutlu mesut etsin dilerim..
öpüyorum...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...