yumurta

aslı tam bir yumurta hastası...alerjim ve bu aralarki bulantım olmasa onun yiyişine bakıp ben de hevesle yiyebilirim....küçükken ben 2-3 rafadan yumurtayı bi anda yermişim..çay bardağına konan yumurtanın kabuğunu özenle kırıp küçük kaşıklarla yemek zevkti benim için..aslı da bana çekmiş...benim yedirmeme müsaade etmiyor,çoğunlukla kendisi yiyor...önüne serdiğim beze dökülen parçaları da özenle toplayıp ağzına atıyor...hiç bi zerre ziyan olmuyo yani...bundan başka neyi severek yiyo,yazacak fazla bişey yok...ha,geçen akşam 5 saat hiç atıştırma olmaksızın aç kaldığında bi yandan parmaklarıyla diğer yandan çatalla bi makarna yiyişi vardı,çekmeye fırsat olmadı,spagetti cinsi hem de kırılmadan tüm pişirdiğim makarnayı bi çekişi vardı,tam seyirlik...bunun dışında çorba kıvamında yediği yiyecekler...arada yarım şeftali,bi kaç kayısı,ananas sevdiği meyvelerden..çileği de seviyor,ancak mevsimi geçti...



kendi kendine oyun kuruyor,bebek ve pelüş hayvanlarını sallayıp uyutuyor,böööö deyip tekrar uyandırıyor..çay yapıp onlara içiriyor..muhakkak üfleyip ılıtıyor..eline geçirdiği tülbent,örtü vs.şeylerle katlama çalışmaları yapıyor,kah toz alıyor,kah seccade yapıyor,battaniye niyetine oyuncaklarına örtüyor..en az 1 saatini bir örtüyle geçiriyo yani....


bi de gece bahçesi hayranlığı var...ıgıpigı deyince dünya duruyor...ucuzluktan bi vcd sini almıştık,sabah ve akşam iki posta seyrediyor...onların garip hallerine gülüyor,yani bön bön seyretmiyor..onlar düşünce yada mizahi bi durum varsa katılıyo gülmekten,hatta bana anlatıyo,ben uyuyacaklar diyorum,yok davul çalacak,deyip beni tersliyo..(hemen uyumasından yanayım ya akşamları,her fırsatta bak uyuyolarihadi sen de uyu tarzında telkinlerde bulunuyorum,ama takan kim)


aaa laaaa luuuu yu aç demek barney and friends demek..onun da vcd si var iki-üç bölümlük...ona da bayılıyor...caillou da meşhurlarımızdan..babası pazarda görmüş üçü on tl ye tişört almış...üçünü de üstüste giyerek bizi deli etti..hem de o gün ne sıcak vardı..seçim yapamadı aralarında...caillou yu net ten küçük bölümler halinde izliyor...


evimizdeki en önemli dğeişiklik tv yi annemlerin evinde bırakmak oldu..yerimiz dar,bi köşeyi de tv ye ayırırsak darlanırız diye getirtmedim...büyük bir boşluk oldu zaman açısından...öözellikle ben tam bir tv kolik olduğumdan akşam ne yapsam diye dört dönüyorum..allahtan yerleşme işimiz var da sıkılmadım henüz..aslıyı felan düşündüğümden değil,sırf kendi bağımlılığımı yenmek için tv den vazgeçişimiz...o yüzden çizgi film neyin seyredecekse netten yada vcd den seyrediyo..en azından reklamlara maruz kalmıyo...


7 temmuz kutlamalarına az kaldı,bi yerleşsek,ev cillop gibi olsa,ben kutlamamızı güzel organize etsem,ve sevdiklerimiz ve aslının arkadaşları gelse süper olucak...keşke imkan olsa da ufak bi yat-tekne kiralayıp boğazda yapsak kutlamayı,yada güzel bir havada bir çayır çimende....ne hoş olur...hayaller,hayaller...gene 20 metrekarelik minik salonumuzda yapıcaz,istikamet orası...ama belli mi olur...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...