kreşte ilk gün

bakıcı problemini aşamayıp güvenilir biri bulunamayınca aslı da okullu oldu.dün okula kaydı yapıldı,bugün de alıştırma için 3 saatliğine kreşe gidildi...biraz tedirgindim ama aslının huyunu bildiğimden seveceğini de biliyordum...servise binince uyuyan minikler arasında bizimki cır cır ötüyordu...okul zaten 10 dk.lık mesafede...indik,salıncağa atladı,bi tanesini kendine mal etti...sallandı...içerde daha güzel oyuncaklar var deyince ilk adımını atmış oldu...okulun en küçüğü aslı..herkes abi-abla ona..ama akadasım diyor herkese...kahvaltıyı sincap gibi yedi,minik bi kahvaltı..sonra sınıflarına indiler..boyama oyun hamuru vs.oynıyorlardı,ben aşağı inip başka bi veliyle lafladım..hatta bi sorun olmayıp da beni çağırmadıklarından sıkıldım bile...misafirimiz gelmeyecek olsa aslıyı akşama kadar da bırakabilirdim,o derece sevdi maşallah...hatta öğretmenini öperek ayrıldık...sonradan bana diyo ki,"benim öğretmenim gözlüklü olan"yardımcı öğretmen önlük giymediğinden onu kaale almamış besbelli...ilk gün olayını çözmüş olduk...allahın izniyle...



yarın ben de servisle gidip onu okula bırakacağım,ordan da ayrıntılı ultrason için dr.a gideceğim,sonra yeğen ahmete bir-kaç saat bakım yapacağım...aslı ilk uzun gününü de geçirmiş oolacak bu sayede....



23.hafta bitti,oğlan olacağını söylememiştim blogda...işte o yaramaz tepişip duruyo..aslıdan yaramaz olacağa benzer,bu aylarda aslı daha sakindi...bu aralar hatta uzunnn bir süredir yazasım yok,yazılanlar da telgraf gibi,kısa ve kuru...okuyucu olarak takılıyorum internette...bu aralar durum böyle...

Yorumlar

annesininoglusu dedi ki…
Hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun.
Bebeğininz olacağını duymamıştım ,tebrikler Allah tamamına erdirsin.
pinus dedi ki…
sağolasın..ilkinde aslı da olduğu gibi görmemişlik yapmayınca gizli saklı kaldı hamilelik...sakin sakin kendi halinde seyrediyor göbeğim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek