Bugünlük böyle olsun..

Her sabah bir sürü hayalle uyanıveriyorum...Hava açık,mutlaka makineyi de alayım yanıma..Bir kaç doz çekerim diyorum kendime...Güzel bir kahvaltı,sert bir kahve,hele de duş alıp yepisyeni açılıverse bir zihnim...Çocukları yüzlerinde canlı bir gülümsemeyle bırakabilsem,acabalar kalmasa içimde...Yanıma aldığım her kitaba göz gezdirsem,sorular çözsem,kendime verdiğim sözlerden en azından bir kaçına tik atabilsem memnuniyetle "yapıldı" diye...




Bunu da mutlaka yazmalıyım dediğim güzellikleri,minik ama mutlu eden ayrıntıları...Armut ağacı arayan inekleri,sabah çamaşır için ateş yakıp su kaynatan teyzeyi ve bembeyaz asılı çarşafları....Elma,armut ve cevizlerin gölgelendirdiği dik çatılı Şebin evlerini çekebilsem mesela...





Salı günleri kurulan köy pazarına sabah namazıyla uyanıp uğrayabilsem..Kovalarca böğürtleni,o serinlikte buğulanmış renkleriyle bloga aktarabilsem.Ne yazık ki günlük hayatın hay huyu arasında kaynayıveriyor hepsi...Sıcaklığını kaybedince yazasım dahi gelmiyor..Sessizce okuyorum blogları..Çoğunlukla yorum bile yapamadan,selam veremeden...



Biraz da artık gerçekten bir uzaklık sahibiyiz ya,o okuduklarıma da yansımış...Dağ başında gibiyim (aslında tam da öyleyiz..Bi ara fotoğraf eklersem daha iyi canlanacak buranın görüntüsü)



Kendimi elindeki bir sürü haberi kaçıran muhabir gibi hisediyorum...Sonra o kaybedilenler eskiyor nazarımda,yazacak mecal de heves de kalmıyor ertesi günlere...



Nihayetinde yavaş bir hayat sahibi olduk gibi...Şimdilik...Günün erken karardığı,saate baktığımda daha 20 imiş dediğim akşamları yaşıyoruz..gün doğarken uyanan çocuklarımız sayesinde bereketli günler geçiririz umarım...



Önümde çok çalışmam gereken bir yıl var...Yine hedeflerimi yazdım,listeledim...Benim için yeni yıl Eylül'de başladığından sanki yılbaşı gecesi modunda oldu bu listeleme ama ne yapayım bu böyle...7 yaşından beri her Eylül bir milat oldu bana...23 yıl dile kolay....Hayırlı seneler dileyip bitireyim bu yazıyı..(Gene soğudu içim bak,konudan sapınca)



Vesselam...

Yorumlar

alkım doğan dedi ki…
benim miladım da eylüldür. çoğunu uygulayamadığım planlar programlar yaparım eylülde.
okul yıllarının üzerinden kaç yıl geçti hala okula başlayacakmışım, bir şeyler yapmam gerekirmiş gibi hissederim bu ayda.
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...