biraz daha büyüdüm,,,

artık 30 haftamı tam olarak doldurdum.1510 gramlık bie yavruyum ben...salı günü doktorumuza,anneme,babama ve teyzeme gösterdim kendimi,babama benziyormuşum öyle diyolar..bi de ben görsem babamı...benimle konuşuyo,sesini tanıyorum,ama annemin sesinden daha kalın olduğu için biraz irkiliyorum açıkçası,,o yüzden hiç kıpırdamadan bekliyorum.elini annemin karnına koyduğunda şaşırıyor hareket etmediğimde..oysa ki uzaktan seyredince nasıl da dalgalanıyorum.nasıl olsa bu aralar yerim geniş,alabildiğine oynuyorum,egzersiz yapıyorum..pek fptpjenik değilim,çok güzel bi pozumu yakalayamadılar hala...hatta bi ara ayağımı dayadım başıma,bu arada elim de başımdaydı,çok güldüler...uyku hali işte ne yaptuğımı biliyor muyum ben...ama ayağımı net gördüler....bi de babama benzeyen yüzümü...bugün de annem tetanos aşısının 2.dozunu vuruldu,o sıcakta (37 derece) sağlık ocağına yürüyerek gidip geldi...bi de üstüne 2 saat daha derse girdi ardından öğretmen kurul toplantısına katıldı,sonra çarşıya inip terziye uğradı,ordan kuyumcuya gittiler babamla....vee en nihayet eve..amma dayanıklı ve hareketli şu annemmm..galiba gündüzüm anneme gecem babama benzeyecek(uykuculuk açısından)..

bu haftalık bu kadar..2 mayıstan sonra artık gün boyu evde başbaşa karın karına annemle olucaz,daha çok yazıp,gelişime daha çok hazırlık yapabilicez...şurda 7 güncüğümüz var...sabır aslım:))

annem artık resim eklemeyi halletti de ultrason çıktılarımızı aktarmak için tarayıcıyı halledicez...güvenlik ayarlarıyla oynamak gerekiyomuşş....
vesselam..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...