gelsem mi gelmesem mi !!!!!

son günlere girmiş bulunmaktayım ama hem ne zaman hem de nasıl geleceğime karar verebilmiş değilim.değiliz..geçen cuma doktorumuza göründük,kilomuz 3.045 gr çıktı.annemin çabaları netice vermiş olmalı...ancaaaakk evreşe yolları dar mış...normal yoldan gelirsem annemi çok zorlarmışım,doktor hanım kızımız sezaryeni tavsiye etti.sezaryen olursa bu çarşamba beni annemin karnından kucağına verecekler...ama annem normal yoldan gelmemi istiyor.açıkçası özel doktorların "burdakiler en azından"sezaryene yönlendirdiklerini düşünüyor.kolaylarına geldiği için.o yüzden yarın devlet hastanesine gidip bi de ordan fikir tavsiye alacak.inşallah herşeysağlıklı, kolay ve hayırlı şekilde gerçekleşir.

annem son dakika golü olarak yürüyüşe başladı.ne kadar faydalı olur bilmiyorum ama zararın neresinden dönülse kardır değil mi.anneannem geldi beni karşılamaya,son dakika haberi olarak..camlara acil tarafından sineklik takıldı...ev gün aşırı temizleniyor ne zaman gelirim belli olmadığı için.bi de annemin pimpirikliği yüzünden...ben ise rahatım iyi bir şekilde yatıp keyfime bakıyorum.besleniyorum...tepikliyorum...ah bi de gelebilsem sabır taşırmadan...

şimdilik haberler bu kadar..kucağa alınırsam haberiniz olur herhalde...dualarınızı esirgemeyin..vesselam....

Yorumlar

zehra dedi ki…
az kalmış gelmene buna sevındım annen ve anneannene allah yardım etsın dılerım cok saglıklı olursun
_____________
bu gun pazartesi cumanın gelmesine sadece 5 gun kaldı mutlu guzel bır hafta dılıyorum :)))
zehra dedi ki…
regaib kandiliniz mubarek olsun dualarda buluşalım:)
zehra dedi ki…
ana sımdı ne durumdasınız merak edıyorum kucuk hanım nasıl hersey nasıl gıdıyor ara sıra annesı bıze haber verırmı acaba:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...