......yolun sonu görünüyor....

merhaba...

yolun sonuna yaklaştım iyice.dünkü doktor kontrolünde nst de sancı göründü ve benim kalp atışlarım iyice arttı.ilk nst mde 130 larda olan kalp atışım dün 150 den aşağı inmedi nerdeyse.bu neye işaret onu da bilmiyorum aslında.kilomu da öğrenemedik ultrason aletinde kilo ölçme kısmı olmadığı için.ne hikmetse...şaşırdım doğrusu.inşallah 3 kiloya yaklaşmışımdır çünkü annem kafayı kiloya takmış durumda.kendi kilosuna baksa ya ....giderek şişmekte bunu ben bile hissedebiliyorum hehehe...


yerim iyice daraldı...oynayamıyorum.arada annem endişelenmesin diye ben burdayım mesajları veriyorum.tepdikçe tepiyorum....o da mutlu oluyo zavallım...


ben görmeyeli oda takımım gelmiş halım serilmiş,cicilerim raflarda yerlerini almış...hastane çantam da hazır nazır beni bekliyo..ne güzel şey beklenen olmak...ben de fazla bekletmem inşallah.annemin çok acelecei olduğunu da hesaba katarsak gecikmem onun sinirlerini fazlasıyla hoplatır.gene de herşey allahın takdirine kalmış...


meyve deposu olduğumdan bahsetmiştim ya geçen yazımda...annem iyice abarttı işi.babamla beraber 8 kiloluk karpuzu iki günde cuplatıyolar.günde diğermeyvelerle baraber iki kilo yiyodur.aslında bu kadarı da iyi değil bence.çünkü meyveyle doyduğu için yemeğe yer kalmıyor.hatta şikayet edeyim annemi, son günlerde yemeğin sadece adı geçiyor...zavallı babam da karpuz diyeti yapıyor biraz cebren biraz da annemle yarışıp bayaa kilo aldığı için..arada olan bana oluyo..


size ilk cicimi ve odamı tanıtayım biraz...benden önce göreceksiniz ama olsun...sonuçta hepsi benim ama değil mi...

bu annemin aldığı ilk cicim kadıköy salı pazarından çok ucuza kapatmıştı ama sonraki kazıkların acısı ucuzluğunu unutturdu...




bu da kaç gün giyeceğim şüpheli olan haki yeşil bir pantolon...annem çok beğenerek ve severek almıştı..
bunlar da çok cici bir ilk 3 ay takımım ve sevgi teyzemin yolladığı mini elbisem bilmem babiş giydirir mi bana...






















veee final....gardrop,şifonyer ve karyolam..annem uyku setlerinden hazzetmediği için sadece kuru bir nevresim takımı serdi karyolama..o yüzden sade görünebilir.bi de cibinliğimiz daha gelmedi.süsümüz eksik kaldı:((



bu haftalık da bu kadar...doğana kadar takipte kalın olur mu ....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...