neler yaptım

öncelikle ütü masasının etrafında dolaşıp,ütünün kablosunu çektim...


ama annem ütüyü bırakıp benimle ilgilenerek sorunu kökünden çözümledi...

köprüden geçmek ücrete tabidir....


ailecek post yazarken...

kitap kurduyum,ekşi sözlük yazarıyım...



virgül şeklinde uyumak....

süt katdeşler takımı iş başında



ablamız ayakta durabiliyor....darısı başıma....
kızsal haller

yeni keşif,çekmeceler...ama bu macera da kulbun çıkartelmasıyla son buldu
süründüğümü haber vermişmiydim....

Yorumlar

Selma dedi ki…
Aman aman sevsinler. Nelerde yaparmış. Virgül şeklinde uyumakta pek yakışmış kitap kurduma. Öptüm ben onu...
Adsız dedi ki…
prensesim sen ne manyak tatlısın öyle. yesem doyarmıyım ki tadına.mahsusdan mı yapıyon böyle beni sevsinler yesinler diye.senin gibi bir çocuk görmedim hayatımda.Allahım hep korusun seni.Ne güzel yaratmış...seni yesem kussam tekrar yesem tadına doyarmıyım ki :))
Primarima dedi ki…
ne çok şey yapıyorsun sen öyle :)
ne kadar tatlı çıkmış resimleri . kocamannn öptük bu prensesii:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...