biz bu gün yeşili gördük

ben gene hasta oldum,ama bu hastalık güzel şeylere vesile oldu.öncelikle annem 3 günlük rapor aldı,okula gitmeyip benimle kaldı....hastalığım dışarı çıkmamıza engel olmadı...biz de lojmanın bahçesine indik,yeni yeşeren çimlere yakından baktık...dayanamayıp oturdum hatta...sonra süt kardeş ebrar da geldi bahçeye...biraz da onunla gezindik,yeni fotolar çekindik,bugünü sona erdirdik....





şu siyah şey de sürekli beni takip ediyor....


kir,mikrop vız gelir,yatıcam vallaaa...


anne omzundan bakış....






içim smartt yedim,yarısı yüzümde kaldı....







babam geldi,bizi bir koltukta iki karpuz misali taşıdı......


sana şeyh musa (tepenin adı) dan baktım ey aziz siirt


bu fotoğrafları annem çiçek modunda çekmiş.....gerçekten de öyle çıkmışım..





emzik elimde,uykunun kollarında.....


geleceğin aşçısı yetişiyor,hem de tezgahtan...






Yorumlar

siyap dedi ki…
ah ne güzel yapmışsınız,çimenler falan süper...
aslı o kadar güzelleşiyor ki günden güne (gerçi zaten güzeldi de) maşallahı var.hele o tatlı bir gülümsemeyle foto.mak.na baktığı fotoğrafına bayıldım...

bundan sonra hep gezersiniz artık aslıcık da temiz hava alır ne güzel.
sevgileeer...
siyap dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pinus dedi ki…
sevgili siyap teyze...
görüp göreceğimiz yeşil ancak bu kadar oluyor..çünkü burda iki mevsim var,yaz ve kış...yani yeşile doymadan sarıya dönüyor her şey...
Adsız dedi ki…
kuzummm o yan yan gülen ağzını yerim seninn.mutfak böceğim çıtır çıtır yerim seni kakülüne de sevsinler.çok betersin çok meraklısın cin gibisin maşallah.büyümüşsün de biraz tam yemeklik.ağzımın suyu aktı yaww
december dedi ki…
kiz sen nezaman buyudun de basladin konusmaya...
seker kiz..
december dedi ki…
bu arada annene deki onu cok ozledim...
bide deki........
mmmmmmmmmmmmmm
bos ver..
o mutfak tezgahındaki resmide çokk tatlııı yaa,hem sadece caydanlık yetmez annesi,arkasındaki kavanozlarıda verde baksın kuzucuk:) merak ediyor belli:)

havalar artık güzelleşiyor,bizde umutla yeşili bekliyoruz buranın kirine ve tozuna rağmen.
öptük aslı kuzuyuuuu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...