güzel bir cumartesi sabahıydı...arılar bahar dallarında uçuşuyordu...benim neyim eksikti ki onlardan...hem de bu kadar erken uyanmışken....






sabah kalktım,annemin yapmayı sürekli ihmal ettiği toz alma işini itinayla hallettim...sonra da o parmaklarımı bir güzel yaladım...





arabama kurulup yaylana yaylana parka ulaştık...parkta yaşıma uygun oyuncak yoktu ama uydurduk bir şeyler...şuan biniyor göründüğüm şeye annemle bile oturduk,bizi tarttı (aslında onu hehehe)





bir cesaret bu salıncağa da bindik...bunlar hayatımın ilkleri bi anlamda da..hepsini ilk deneyişim...bu ziyarette de gözümün açık olduğu son an bu fotodakiydi....




malum,hava sıcak,güneş vuruyor bir yandan,annem de iyice sıkı giydirmiş beni,zor bela çıkardı montu,yoksa buharlaşacaktım....demem o ki bütün bu faktörler çok uykumu getirmişti çoooookkk...








bi de babamla ninni ayarında sallanmamız yok mu...asıl uykuya daldıran oydu.......




düştü,düşecek göz kapaklarım.....





ve mutlu son.....ne uyumuşum ama....











haftaya görüşürüz anacığım.....çav..(böyle mi yazılıyodu....)

Yorumlar

Primarima dedi ki…
Ya fotoğrafları bu şekilde konusturman cok komik oluyor.Nasılda huzurlu bır uyku olmusdur hem baba kucagı hemde park salıncagı ohh keyıf!

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...