11.ay ve erken doğumgünü




kısa yazıp kaçıcam...annem bugün free takılıp okula geç gitmeye karar verdi ama beni gene erkenden bıraktı şükran teyzeye...pazar günü veda toplantısı ve doğum günümü kutladık..(sahicisi temmuzda olacak) benim pek keyfim yoktu çünkü su çiçeği ile tam bir çiçek demetine dönüştüm...ateşim var,neşem yok..hiç gülmedim kaç günden beri...bugün biraz daha iyiyim.dün vurulan iki iğnenin etkisiyle rahat bir gece geçirdim,uyudum...toparlandım azıcık...inşallah daha iyi olurum da son günlerimiz burda güzel geçer....herkese bol öpücükler...

Yorumlar

aslı dedi ki…
benim meleğim beim pransesim sen ne kadar güzel olmuşsun beyazlar içinde öyle
maşallah pastan da çok güzel seni pastnıda yerim ohhhh azımın suyu aktı yine :))
december dedi ki…
ayyy ne seker melek gibi olmus bembeyaz!
rabbim nice saglikli sihhatli,onun rizasina uygun dogum gunleri yasamayi nasip etsin,omrunu uzun etsin senin minik asli!
annecik dedi ki…
elbise çok yakışmış bu arada geçmiş olsun çiçek demetine son günleriniz inş. iyi gidiyordur ist. ye 4 gözle bekliyoruz
canım ya elbisen yırtılsın, o melek kanatları niye taktın ki, senin de vardı zaten kuzucuk,

bunlar ne giyse, kıyafetleri güzelleştiryorlar zaten;
gelecek doğum günün kutlu olsun aslı şimallll kuzucukkk...

öpüyoruzzzz......
Şenay- Doğam dedi ki…
Allah seni kem gözlerden kem sözlerden sakınsın.. nasıl güzelsin sen böyle.. maşallah melegıme..

Sevgiler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...