gelişim görevleri






annemin kucağından bildiriyorum,ona öyle yapışık uyuyorum ki şu anda saçlarım ıpıslak oldu terden...yatağıma bıraksa vızıldayıp uyanıyorum,o da mecburen katlanıyor bu duruma..






ömrümün ilk yılını bitirmeme şurda az bi zaman kaldı...ben neleri başarmışım,neleri öğrenmişim,kaydediyorum..iyiki açmış anam bana bu alemi...yürümeye başladım,farkına varmadan yürüyorum,anladığımda ise hop diye popo üstüne çöküyorum,tembellik var biraz,adana tarafından...suyumu sütümü çayımı bardaktan içiyorum,elimi de bardağın içinde yıkıyorum...






işime gelince annnn---neeeeee ,babbb-----baaaaa diye seslenip ebeveynlerimi mest ediyorum...zorla aldığım telefondan gelen sesleri dinleyip hıııııı-hııııı diye cevap veriyorum,burda bana kocaman bir aferin gelmeli,çünkü ağzıma sokmuyorum telefonları....büyük gelişme.....






oyuncak kutusu işlevi gören plastik leğenimi(anamin deyimiyle ileğen),tabureleri,bakıcımın evindeki kuş uğur a ait kafesi playskoolun ilk arabası modunda sürüyorum,kuş kalp krizi geçiriyodur heralde....






tv sehpası(aslında orta sehpa-iki katlı oluyo kendisi) nın içine girip çıkamuıyorum...vildan teyzemlerdeki sehpanın ise üzerine çıkıyorum...






süt kardeş mi yoksa çilekeş mi desem zeynep ebrar ın bol bol saçlarını çekiyorum...o ayakta ben sürünmede ya,kıskandığımdan onu da oturtuyorum yere..o da çok nazlı canım,iki çekişte zılgıtı koyveriyo...helallik istemeli bir ara...bi büyüyeyim de.....






kedilere bayılıyorum,ama koyunlarla karıştırıp onlara meeee diye sesleniyorum...sesimi tanıyan kedişler balkonun dibinde bitiyor..koşullandırdım onları...peynir vere vere alıştırdım hehehe...bu arada ben de onlara baka baka iştahlanıyorum,tüm yemeğimi bitiriyorum...sıpaya giderek benzemekteyim...






kalemlerin kapağını açıp kapamayı öğrendim,bi ara açtığım kalemi damağıma batırdıydım bayaa canım yanmıştı...artık kalem cinsi nesnelere yassahhh geldi..



halkaları sırasıyla olmasa da üstüste dizmeyi beceriyorum...içiçe geçen kapları da yerleştirebiliyorum..ama ilgi sürem çok kısa...günde iki kez yapıp bırakıyorum....entellektüel uğraşlarla bu ara hiç aram yok..kitapları sadece atmakla değerlendiriyorum...bütün hevesimi istanbula saklıyorumm....





aklıma geldikçe yazayım da beni tembel pilaki sanmayın hepten.....






en dibinden not: hala pütür mütür yemiyorum...yememekte ve kusmakta ısrar ediyorum.....buna dr. müdahale etmeyin dedi...bu da güzel bir kapak......

Yorumlar

EHA dedi ki…
ay sen büyüdünde neler neler yapıyosun,yerim seni ben,maşallah.
bak aslı kuzuya baaak,neler neler yapıyorsun sen öyle,yasmin su ablanda her 4 ayaklıyı kedi sanıyor edii edii diye bağırıyor.sen de koyuncu çıktın desene.
halkaları yasmin su ablan bile yerlerine sırasınca koyamıyor canını sıkma aslıcım,azdaha zamanın var senin,ama ayına göre çok güzel gelişmelerin.
yasmin su seni öptüüüü...
owwww sen yürümeye mi başladın?? afferin sana. sıkıcı ama o kaplar falan haklısın. diz diz neeye kadar??
sık sık yaz sen. pek eğleniyorum sen yazdıkça
pinus dedi ki…
hatice teyze...bayaa büyüdüm görmeniz lazım....


burdan gidiyoruz ya,yasmin suyu göremediğime üzülüyorum,halbuki yakındık oldukça...kısmet...

hülya teyze...yürüyoz da tembellik genetik baba tarafından..pek cesaretim yok ilerlemeye.teselli mahiyetinde yürüyorum işte..gene yazıcam ama pek eğlendiri şeyler olmayacak çünkü hastayım...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...