parçalı bulutlu

tahtırevan dı,di mi,onun tahtına oturdum.....



elimdeki çubukla iz bırakan çizgiler attım.....


kedileri kovaladım,nonno (minnoş) diye seslendim....gel gel dedim.....




elimdeki krakeri kıtladım....





negatif enerjimi toprağa yaydım....





halaaa kıtlıyorum....



panaromik bir bakış parka.......




ben tam poz verirken çocuğun biri koştu ve tam annemin önüne düştü,o kadraja giren şey kolu olmalı






sallan sallan nereye kadar

sallanırken önce sola,sonra sağa,sonra gene sol muydu...ben arkaya baktım galiba....


el bırakma deneyimleri....



evde dağ gibi yığılmış bir çamaşır varken ve hepsi de yatacağım yatağın üzerindeyken kim uyumak ister ki...annem uğraştı durdu uyuyayım diye,ama nafile....ona ütü ve temizlik yapacak vakti de vermeyince amaaaannn boşveeer dedirttim...(illallah da demiş olabilir...)havanın yağdı yağacak olmasına aldırış etmeden sürüklendik en yeşil parka doğru..eve yakın iki park var,onlar insanın içini açmıyordu..uğramadık bile...uzak ama en güzeline gittik..annem ter içinde kaldı zaten araba da kağnı,sür sür gitmiyo..sonunda ulaştık menzile...ben hooop dedim,indim arabamdan...o salıncak benim bu kaydırak da benim deyip bütün oyuncakların tozunu aldım..normal oynadığım söylenemez,ama tadına vardım doğrusu...gönlümce coştum...o sırada park işçileride çimleri biçiyorlardı..acaip sesler çıkaran makinaları dikkatimi çekti..oyuncakları bırakıp onları seyrettim,peşlerinde dolaştım...arada ürktüm felan....eğlendim....bütün amcaları selamladım,bir kaç çocuğun gofretine sarktım,yedim..annem yoğurt+meyve verdi,silip süpürdüm...yine oyuna daldım...koştum,coştum....iki saati aşkın durduk parkta...uykum da gelince iyice huysuzlandım..ağlaya ağlaya parktan çıktık,o an uyumuşum zati..eve gelince tık diye ayağa kalktım..hehehe .....bütün iş planları suya düştü annemin..üstüne acıkan beni doyurmak için yemek de yoktu...hadiii bi gayret mutfağa yöneldik,benim üçüncü bacak durumuma rağmen yemek yapıldı,bi ara yan komşum (müstakbel bakıcı teyze) kızıyla kapıyı çalınca oraya da el attım,iyice acıkana kadar orda da vakit geçirdim...sonuç patates oturtmaya muhteşem bir giriş yaptım...annem iyice şaşkınları oynadı..kaşığı vermekte gecikince mam mam diye onu motive ettim...doydum...usluydum yani bugün....



hava parçalı bulutlu ama gayet güzeldi...annem tarafından olaya bakamıyorum bile...o zebil ziyan olmuştur herhalde....(kompozisyonlarda sonuç kısmını yazma özrüm var...bitmiş sayın bu yazıyı....)


gelsin fotolar......(çoktan gelmiş yahu...)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek