sondan başa.....

yoldaşım minnoş....


yanlışlıkla oldu,aslında basmıyorum ama tam yolumun üstüne yattı.....


iki ay ömürde kısa,yaşanılan anlarda ise uzun bir zaman dilimi....hele ki benim gibi daha 15 aylık bir kız ise bunu yaşayan çok daha önemlidir...bu iki ayın son üç haftası gurbette geçti,halbuki gurbette olan annemdi,vatanda olan bendim,ama anadan ayrıysan gurbettesindir işte...dedem ve anneannem ben ona kısaca annem diyorum bana bu ayrılığı daha az hissettirmek için bütün ilgilerini üzerime yağmur gibi yağdırıyorlar...



zaten burdaki ortam tamamen bana endeksli...belki de asıl büyümem gereken doğru ortam burası...eldeğmemiş doğası,deresi,keçileri,inekleri,kedileri (kısaca minnoş) karınca ,arı vb.bütün doğal ortam elemanları,en organiğinden sebze meyvesi....tek eksiğim anne-baba...onu da kısmen tamamlıyor bizim büyükler....


bir de cami imamımız var...ofli bir imam hemde..ona da köylünün diliyle hoda diyorum...o da başka bir ilgi kaynağım...aslında istanbulda sadece iki bakanım vardı ve sürekli evdeydik nerdeyse..burda ise kişi sayısı çok daha fazla..büyük amca,büyük hala,akraba i talukat hepsi burda...bahçede bir de çok sevdiğim iki su kaynağı da varsa daha ne isterim...yere yatıp suyu kana kana içmek bile ayrı bir nimet benim için....velhasılı kelam döndüğümde bu rahatımı çok arayacağım çok....


bütün yaz maceramı bir anda kayda geçirmem çok uzun sürer,fotoları yüklemek ayrı bir sabır işi....hele de yaz fotoları masaüstü pc de ise..annemler leptap almışlar,ancak fotoları aktarmak gerekiyor,o da üşengeçliğinden en sonuncuları almış...neyse şimdilik bunları kayda geçeyim de gelince ben el atarım bu aktarıma...


not:vodafonun webşını çok da hızlı değilmiş,oturduğunuz-bulunduğunuz yerde 3g üyeliği yaygın değilse gprs üzerinden webe girebiliyorsunuz ve bunun da aktarım yükleme ve sayfa açma hızı çok yavaş...alacak olablara bir hatırlatma...tabi ilerleyen süreçte hızlanacaktır ama şimdilik yeterli gelmiyor....

Yorumlar

NoMoreLove dedi ki…
Kediye bittim. (:

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek