yollar....

gene düşeceğiz yollara..bu seferin sonunda süt kardeşe kavuşma var...çarşamba allah nasip ederse bursada olacağız..cuma akşamına tekrar geri döneceğiz...malum siirtten sonra bir ayrı düştük pir düştük..birbirimiz görmeyeli kaç ay geçti sayamadım...ama çok özledim ebrarı çok...ahhh kardeşim ahhhh...bakalım kim kaçacak kim kovalayacak...



annem uzun süreli bir faranfit yaşıyor.bugünle birlikte tam 3 hafta doldu,ses seda yok kadında.yarın dr.a gidecek,iki-üç günlük rapor alacak,cuma da tatil,dinlenecek birazcık..yoksa sessiz sinema oynar gibiyiz evde...bu arada işime gelmiyor değil,bana bağıramıyo,tam ağzını açıyo,yarı yolda ses gidiyor,keh keh...





size hiç gelişmememden bahsetmedim değil mi dostlar...üç aylık gram almama rekorumu bozmadan devam ediyorum..karınca kararınca,yılanın bile toprağı tartıp yemesi gibi gayet özen gösteriyorum formuma..sabah süt yumurta,yatarken de bi küçük süt,işte en düzenli öğünüm...ama iyi diş çıkardım,ondan bu iştahsızlık..azısı köpeği birbiri ardına geliyor,napalım,çekilecek derdim varmış.....



dil gelişimim de sekteye uğramış,annem öyle gözlemliyor..aslında tembellik desek daha iyi olacak,işime ve dilime gelenleri söylüyorum da ,insanın gözüne sokarcasına bu ne bune diye sorup konuşturmaya çalışınca inatlaşıyorum...ama konuşunca da şaşırtıyorum (sıralı kelimelere daha geçmedim.yanlış anlaşılmaya) geçen cuma zehra ve annesi zuhal geldi de zuhal teyzeye dualllll diye seslenince namazını bozuyodu annem...aslı teyze,seni unuttum sanma,sizin buzdolabı üzerindeki fotonuza bakıyorum hergün, ve ""endin""" i gösteriyorum yaralı parmağımla...



bir sürü kelimem vardı,üşenmeyip yazmıştım buraya ama silindi bağlantı sebebiyle...bir dahakine artık...hoşça kalın.....

Yorumlar

asılcano dedi ki…
annenler ya senin gibi tatlı ballı akıllı fırlama çok güzel fıstık gibi bir bebek yapsınlar onu ya da seni bize versinler.onların çocukları güzel oluyor.ağzını yediğim çok özledim seni.yumuk ayaklarını dilini fındık burnunu her yerini yerim senin
Şenay- Doğam dedi ki…
Keyıfle okudum yazını.. Anneye çook gecmıs olsun..

Dısler yuzunden sıkıntılar olacak.. gececek annesı merak etme... kılo da alır.. guzel guzel kelımelerde kurar cok yakında...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...