gezelim mi biraz....azıcık eskilere...

tatil boyunca ve tatilden sonra çok gezdim,çok gördüm ama gösteremedim.tam yapalım diyecektim ki parmak gitti...neyse o da iyileştişimdi de annemin vakti yok,kaçamak giriyoruz nete...şöyle karışık da olsa gezegenliğimizin fotolarını ekleyeyim dedim..seyrine doyun...






hadi bakalım...gezi başlasın...

bu köye ait bir foto...tam köy işi bir kız olmuşum....

beykoz-yalıköy,teyzeyi ziyaretten dönüş.....

denize doğru gelllll....

eyüp sultan yolları...annemin anılarını yad etme.....

feshane de atlıkarınca keyfi....

en yakın eğlence merkezimiz cevahir avm...orda bayaa eğlenip yoruluyorum...

babamın kahvaltıdaki şaheseri...

Yorumlar

asılcano dedi ki…
seni yerim ısırırım yalar yutarım.iyice tatlılaşıyorsun.ne güzel bir çocuksun sen ya.hele o ellerin cebindeki pozuna bayıldım.Yumuk ayaklım.annen de ne güzel yapmış öle saçlarını aynalı fotoda.neler de biliyormuş.benimkileri hiç yapmadı ama.bilmediği yok zaten.Anneannenin lafını uyguluyor herhalde: herşeyi bil ama yapma:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...