bana bundan alır mısın baba






oyuncak,yiyecek gibi şeyler için ısrarcı olmayan ve bazı isteklerinde de kolayca ikna olabilen aslım,bugün bir avm de gördüğü ii şey için bu ricada bulundu babasından ve benden...ilerde bu tür isteklerin artacağı ve terör estireceğini tahmin etsem de nedense bu isteği hoşuma gitti..isteğini ve hoşuna giden şeyi net ifade etmesi ,beğenisini göstermesi,ben de seçebilen,zevkleri olan bir çocuğum demek istemesiydi bu belki de...bi oyuncak mağazasını gezdik ve küçük bir köpek ile ayrıldı ...ama diğer hayvanlarda aklının ne kadar çok kaldığını biliyorum...uygun olsaydı alanbilirdim bi kaç çeşit daha...ama acaip pahalıydı işte....



bir kaç kere ikeadaki çocuk odalarına gidip yemek pişirmece ve sofra kurmaca oynuyoruz aslı ben ve babası..napalım,kızımı 3 yaşında olmadığı için oyun alanına almıyorlar..biz de fakir tesellisi,odalardaki eşyalarla idare ediyoruz..orda öyle güzel vakit geçiriyor,kendi kendine oyunlar kuruyor ki...o fırın ve ocak yok mu,ve o masa ve sandalyesi...mini mini porselen tabak-çanak,çelik tencere ve gereçler...aldın mı tam set alacaksın ki,kendini ortamında hissetsin...işte o seti almak isterdim kızıma,ama şu aralar ne parasal yönden ne de oda boyutları bakımınından müsait değiliz bu isteği gerçekleştirmeye..ama nerde bi fırın türü bişey görse anne bana bundan alır mısıııınn diye tatlı tatlı soruyor,bu üçüncü olacak..bi gün dayanamayıp almaktan korkuyorum....


uzun zamandır yazmadığımdan okula ara verdiğimizden bahsetmedim haliyle..astım tetkiği konduğundan beri aslı anaokuluna veda etti,ben de doğum öncesi izinden dolayı kendi okuluma gitmiyorum...bir aya yaklaşacal evdeyiz yani..okulundan müdüresi aradı,arada gönderin,değişiklik olsun dedi,yarın oyuncak müzesine gezi varmış,ona göndereceğiz..ben de eksik kalan işlerimi halledeceğim..arada okulunu anıyor,arkadaşlarının adlarını söylüyor,bi şarkı tutturuyor,oyuncaklarıyla oynarken,bunu da nerden biliyo diye şaşırırken ben....farkında değilmişim epey öğrendiği varmışokulda..yemek duası,571 de bir güneş doğdu,gibi ve bir çok çocuk şarkısı..içim sızlıyor bir yandan,kendine ait bi ortamı vardı okulda,aktifti,arkadaşlarını seviyordu ,şimdi uzak kaldı.diye üzülüyorum.......hele hastalıklı havalar bir geçsin,gider..hatta belli bile olmaz,belki de planladığımız yada ertelediğimizden daha erken başlar tekrar okuluna...ben de okulu çok severdim küçükken,ağlardım tatillerde,okul açılsın diye.



bugün dr kontrolüne aslıyla beraber gittik,ardından cevahire hem de otobüsle gittik..başka alternatifim varmış gibi abartılı yazdım ama yoktu zaten....bir de pusetimiz,sırt çantamız,kendinden yük koca göbeğimle.....menz,le vardık..alınacak bir kaç parça şey vardı onları aldık...aslı bi çorbayla günü sonlandırdı ben köfte iskender yedim yuttum....aslı uykusunu pusetinde aldı,benim ayaklarımda hal kalmadı..ilk defa bu kadar uzun süre avm de kaldım sanki..çünkü çıkışta msutafanın bizi almasını bekledik..dönüşü de tek başıma yapamazdım..baya pahalıya mal olan bir gündü...neyse ki bitti....

fotolar bir ikea turu esnasında kanki zehra ile çekildi....komik olmak bu onlarca...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek