bahar yorgunluğum

iki tencere arasında yazmaya vakit buldum,yazmasam gene erteleyecektim...son bir ayda kabul olduğuna şahit olduğum dualara yenisi eklendi...yorgunluğum arttı,yani işlerim arttı..kafamda bir sürü düşünce,hem telefondaki hem çantamdaki defterimde yapılacaklar listesi giderek artıyor...sınavlar,gidilecek geziler,ziyaret bekleyen arkadaşlar,kpss ye hazırlamak istediğim arkadaşlar,15 günde bir buluştuğumuz coğrafya grubumuz (bir kitap projemiz var kısmetse), dikiş-tasarım üzerine bir proje için çıkkılacak alışverişler,tabii ki rutinim olan ev ve çocukların işleri,hepten kafamı düşünemeyecek kadar dolduruyor..belki cümlelerim bile karışıyordur..bi derste öğrencim"hocam,kelimelerin-cümlelerin sonlarını söylemiyorsunuz hiç" dedi...evet,çünkü aklımdan geçenlerin hızına dilim yetişmiyor..aynen hareketlerimin de yetişemediği gibi...

1 mayıs tatilinde parasını da vererek kesinleştirdiğimiz Edirne gezimiz var...Sınav sonrasına ertelediğim bir Bursa yolculuğu da bekliyor bizi...Gerek eşli,gerek eşsiz gideceğim..Yusufun sabit duramamasını gözardı edip bir cesaret gideceğim inşallah....Dün de Emirgan'a gittik öğrencilerler...Yorgunluğu hala ayaklarımda sızlıyor...

Devam etmesi uzatmalı bir şekilde süren zayıflama maceram var...Ani tökezlemeler sonucu normalde yemediğim her şeyi yeme şeklinde...Burda demeden geçemeyeceğim,çünkü okulda diyemiyorum..Bir arkadaş da doğum sonrası kilolarını vermeye çalışıyor ama nedense benim kilolarım ona daha çok dert oluyor..Ve ben onun yüzünden sağlıklı yeme özgürlüğüme ket vurulduğunu düşünüyorum..İnsan her sabah ne yediğimi-yiyeceğimi ve ne kadar kilo verdiğimi sorar mı yahu...

bugünden itibaren daha düzenli yazmaya çalışıcam yazark deşarj olduğum gerçeği var...yazmayınca daha kötü oluyormuşum,onu anladım...bir de kaçırdığım,not düşemediğim güzellikler,değişiklikler de var...kısmet inşallah....










Yorumlar

pelinpembesi dedi ki…
bursaya giderken izmit üzerinden gidersen bana da beklerim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...