Değişiklikler

 Kendime yeni rutinler oluşturma çabalarındayım. Birkaç gündür çocuklardan erken kalkıp spor yapmaya başladım. Normalde sporu ikindi vakti çocuklar sokakta oynarken yapardım ama bunun için herşeyi ayarlamam gerekiyor,bu da ayrı bir stres.. Sabahları ise tek endişem olabildiğince sessiz olmak. Kahvemi iç,yorum,kocaman bir bardak su da sporuma eşlikçi. Çocuklar kalkınca da kahvaltı hazırlamaya girişiyorum. Eskisinden daha sakin ve enerjiğim sanki. 

Sigarayı bıraktım. İki haftadan fazla oldu içmeyeli. Çok sıkılmıştım içmekten. Artık keyif vermiyordu, sıkıcı bir alışkanlığa dönüşmüştü. Belki başından beri keyif vermiyordu ama ben farkında değildim. Ama bitti sonuç itibariyle. İlginç olan şu ki bir sürü sigara bırakma hikayesi dinledim hepsinde içme isteği fazlasıyla hissedilen. Benim içimden hiç gelmedi içmek. Hatta eşimin sigara kokusu midemi bulandırır hale geldi. Balkonda içilse bile sanki benim boğazıma doluyor kokusu. Öyle rahatsız ediyor beni. Bu deneyim de bana kendi özgürlüğümün arttığını hissettirdi.


Akşamüstü oğlanın sınıf arkadaşlarının anneleriyle halı sahada yürüyüş yapıyoruz. Gitme amacım da tamamen sosyalleşme. Açık havada yürümek zaten başlıbaşına bir terapi. Velhasıl bu aralar kendime çalışıyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek