Yeniden Başlayabilmek

 Çok iyi bir öğretmendim, öğreticiydim, çünkü öğrettiklerimle yeniden öğrenmeyi de çok seviyordum. Amacım severek hevesle öğretmek, gönülden gönüle bir köprü kurabilmekti. Bitirdiler. Sistemden daha çok kendimi sorguluyorum hangi davranışım sebep oldu buna, davranışım yanlış mıydı gerçekten, dışardan bakıldığında neye göre yanlıştım, nasıldım... Çözemiyorum, çözemediğim için de hala kurcalıyorum, iyileşip atlatamıyorum bu eşiği. Bu travma ilişkisini bitiremediğim için yeni bir başlangıç için güç bulamıyorum kendimde. Adım attım sayılır, Hukuk okumaya başladım ama hala adapte olamadım, sorulara cevap yok, aksine daha da artmakta...Daha önceki kırılmalar enerjimi öyle harcamış ki yeni bir meslek edinmek için heves kalmadı. Bunun da başına bir şey gelir mi, nasıl adım atmalıyım, halbuki daha önce de dikkatliydim, adil ve dürüst olmaya çalışıyordum, acaba şimdi daha farklı mı davranmalıyım...Ne dini ne hukuki ne de ahlaki referanslar bana ümit vermiyor, motive etmiyor...Hepsinin eğrilebildiğini gördüm, güce göre şekillendiğini, benim yumuşak karnım başkasının elinde keskin kılıç olmuş...23 yıl önceki kırıklık, aynı yerden yeniden bana bakıyor...


Yorumlar

Sadece C. dedi ki…
Fazla incelikli olmak, ince düşünmek.. sanırım sorun burada. Uyumsuz değil de bence dünyanın gittiği yolun tersine yürüme isteği diyorum ben (kendime..)
Yazmak iyi geliyor..
pinus dedi ki…
Ne yapmalı peki, profesyonel bir tavsiye var mıdır
merve safa likoglu dedi ki…
Pinus canım
Yazışalım mı
merve safa likoglu dedi ki…
Pinus ne çok özlemişim!

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...