aslı ile kerem

bayram büyüklerimiz yakınımızda olmadığından buruk geçiyor..eskisi gibi kurban bayramını ilk elden değil ekrandan yaşıyoruz..bu grip salgını sebebiyle de yakındaki akrabalardan da birazcık uzakta duruyoruz...biz de bu bayram havalar da güzel,hadi beni gezdirelim dedik..açık alanlara,parklara uzadık...özgürlük parkına gittik ana-babayla..malum,üniyi orda okumuşlar ya,bir çilek yeme maceraları var,onlar için de nostalji olsun diye gidildi özellikle.annemin ünide oda arkadaşı olan burcu teyzemiz ve onun benden 3 hafta kadar küçük oğlu taha keremle buluştuk...kerem bey pek bir ciddi,olgun aslında uykusuz idi..ben ise bomba kıvamında olduğumdan estim parkta esen yelle beraber.bi dakka çömmedim olduğum yere...bütün bi mısırı annemin ağzından yavru kuş misali yedim...ağız ağıza yani...akşama keremlere gittik,ordan da eve...sonra da zehralar bize geldi ve kalan kurtlar da bu vesileyle itinayladökülmüş oldu..bu sadece bayramın 2.gününe ait bir egzersiz idi..geceleri daha bi ayrı....







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek