İNEGÖL KÖFTELERİ...



NERDEYSE üzerinden iki hafta geçecek olan inegöl buluşmasını ancak yazmaya vakit bulabildim...net bağlantısı sürekli hata verip beni gece yarılarına kadar uykusuz bırakınca her defasında pes ettim,bir daha ki sefere deyip erteledim..bu gece nihayet başardım..ama foto boyutlarını iyice küçültünce başardım,kalite düştü haliyle....köfteler pek büyümemişler..bunu ebrar ablamı görünce anladım...o da ben de pek bedensel anlamda sınıf atlamamışız.sağlık olsun....bol bol oynadık,ilk geceden itibaren iyi vakit geçirdik,nerdeyse pijama partisine dönecekti ilk gece....bize hazırlanan yatakta ikimiz iyice cebelleştik...kurt döktük...kaçta uyuduğumuzu duysanız dudağınız uçuklar....vallaaa,saat 2 ye gelmişti zorla yatırılmaya çalışıldığımızda....hasret fazlaymış anlayacağınız...ebrar ertesi sabaha geç uyandı,ben ise formumu koruyup gene erkenden kalktım...kahvaltı faslını da yapıp,ounadık biraz...sonra kısa bir şehir turu yaptık hep beraber...havanın yağışlı olacağını bildiğimizden pusetimizi almamıştık..ebrarınkini ortak kullandık...kucak kucağa gezdik inegöl caddelerinde...





































ordaki kültür parka gittik.içinde miadı dolmuş oyuncaklara binmeye çalıştık.ancak ebrar pek havasında değildi,sadece ben oyalandım....











anneler ve kızları dönme dolaba bindik,anamın emdiği süt burnundan gelecekti,en son bindikleri dönme dolabın üzerinden uzun zaman geçmiş,mideler fena bulandı,biz de bağrıştık felan,indik sonunda....





on numarayız biz,onnn onn on








kuğulu parkta ördek ve kuğulara baktık,ödet diye seslendik...az kaldı suya bile girecektim o heyecanla.....




babalar ve kızları...(süt kızları)




çöktüm duvar dibine....








ebrardan oynamayı öğrendim....popo sallayıp kıvırıyorum her müzikte...bi de ilahilerde mevlevilerin dönüşünü taklit ediyorum....











o günümüzü besler inegöl köftecisinde sonlandırdık,gerçekten harika bir tattı..her ne kadar ben ağzıma sürmesem de annem bir buçuk porsiyonu yuttu acı biber eşliğinde...

































Yorumlar

Adsız dedi ki…
buraya gelmeden önce de özlemiştik sizi ama gelip gittikten sonra daha bir zor oldu gerçekten.daha özlemimizi gidermeden ayrıldık.yine buna da şükür diyoruz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek