haliç sefası









kasımpaşadaki sosyal tesisler gidilecek yer konusunda kararsız kalırsak sığınağımız oluyor.tesislerin yanında küçük bir oyun alanı var...sahilde açık hava alanı bulunyor.yemek içinse kapalı restoranı var..biz son zamanlarda hava da güzelse dışarıyı tercih ediyoruz..hem kedileri bol hem de kafeden aldığımız tek fast food olan kızarmış elma patateslerin tadına doyamıyoruz...ben ve beslediğim kediler....üfleye hohlaya yiyorum...









eğer keyfim de yerindeyse etrafı kolaçan ediyorum..merdivenleri gözüme kestirirsem kaçıp kaçıp ordan restoranın mutfağında çalışan abileri kontrol ediyorum..







bu da en son beslediğim kedi..bu bayağı cesurdu...elimden aldı patatesi...cup diye mideye indirdi...yaramaz şey...


Yorumlar

Şenay- Doğam dedi ki…
Canım.. sen elma patatesmı sevıyorsun.. gel ben sana yaparım :) hem bız de elınden alıp kacacak kedı yok ama..Doga ablan var :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek