yazmak istediklerim bu salak blogger yüzünden sabote edildi resmen .ne zaman yazacak-foto yükleyecek olsam hata verdi,tam da yüklenmelerine minik bir boşluk kalmıştı...o yüzden şimdi içimden geçenlerin posası kalmış oldu...onu da yarınki ortak sınav öncesinde ekleyeyim...yeni yılın ilk günü beykoz istikametindeydik.ben ablama aslı ise teyzesine kavuşmuş oldu.mecidiyeköyde güvercinlerin çokluğu hem şaşırttı hem de sevindirdi onu,biz de gecikme ihtimalimiz olsa da biraz mola verdik,aslı güvercinledi kışaladı,peşlerinden koşup havalandırdı...bi ara kıç üstü düştü yere ayağı kayıp,ama son anda kurtardı kendini boylu boyunca uzanmaktan....


yollar boştu,toplamda 1 saatte ulaştık eve...otobüste çok akıllı durdu aslı,bi ara su krizine girdi,duraklarda almak suretiyle onu da atlattık,son durağa da uyuyarak vardık...ama eve girer girmez gözler cin..teydee diyip canlandı...farklı bir ev olduğundan sıkılmadı,ıslak mendillerle ev sildi,aynı bezler ağza göze sürüldü..akşam denizden taze çıkma çupralar yendi,bol atıştırmalı,aşureli bir akşam geçti,evde olmayan kanallardan sinema izlendi,velhasıl bizim için de aslı için de güzel bir akşam geçti..ertesi sabah ben dersaneye yollandım,ders çıkışı mecidiyeköyde buluştuk,müstakbel yeğenim için indirim zamanı diyerekten alışveriş yapıldı,aslı çıldırdı ,reyonlara saldırdı,yaramazdı akşam yani....cevahirden çıkarken atları gördük,durduk...hayvansever kızımız ata bindi,at gibi pppbppbprrrrr yaptı...neye bindin sorusuna önce otobüz sonra att diye cevap verdi...güzel geçti ilk günler...pazar günü dersaneye gitmeyip kızımla keyif yaptık,bugün de sınav hazırlamak bünyemi yorduğundan okula da gidemedim..bu aralar acaip halsizleştim,sabahları gözüm açılmıyor..uyku düşkünlüğünden değil...soğuk almış olabilirim...cmt o rüzgara karşı ince giyinmişim..bi de saçlarım felan ıslaktı...başka da sebebi varsa bilmiyorum...


aslıya iyi bir doktor arıyoruz..öksürüğü ve burun akıntısı geçmeyince bi dr a götürdük,alerji üzerine uzman ayrıca..bizim tüm şikayetleri nerdeyse süt alerjisine bağladı.geçen perşembeden beri inek sütü vermiyoruz..mama aldık,iki akşam ondan verdik,gece sütlerini de kestik...sabah kahvaltılarda ısrarımız sonucu portakal suyu içiyo birazcık,kenarından yumurta,bol bol mındıt ezmesi,halva biraz ball....isterse ekmek..aralarda bol yoğurtla kalsiyum desteği vermeye çalışıyoruz...sorun bunlar değil aslında...ben bu dr lara güvenemiyorum..sanki tüm söyledikleri çıkar amaçlı gibi geliyor...tamam şimdilik doğru olma ihtimaline karşılık sütü kestik ama başka bi dr çıkıp da alerji yok derse fıttırırım o zaman yaa...zaten bu çelişkili tespitler yüzünden hiç bi dediklerine inanmıyorum,aslı hakkında tabi..kendim içinse aklıma yatarsa doğruluyorum,yoksa kendi ilacımı buluyorum bi şekilde...
şişli-mecidiyeköy hadi fatih çevresi de diyelim iyi,güvenilir,tavsiye edeceğiniz,memnun kalınmış çocuk dr.u bildiğiniz varsa irtibata geçelim...










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...