hayrolsun


Bu akşam rüyalarımı yazacağım…Çok küçükken başladı rüya takıntım..Kendi kendime rüya kurup onları dizi şeklinde her akşam kurar,devamını da uykuda görürdüm..Bazen de sırf rüya görmek için uyurdum..En gıcık olduğum uyanma şekli de rüyamın yarıda kesilip de sonunu göremediğim uyanmalardır..Anlamı tabiri üzerine kafa yorarım,kendimce yorumlarım…Çok klişe olacak ama gezgin bir ruhum var,özellikle de geceleri..Gitmediğim yerleri rüyamda görmüş olmak çok mutlu eder beni..

Bir keresinde Hindistan’a gitmiştim,Ganj’ın kıyılarında dolaşmıştım..O kalabalığa karışmıştım,gördüğümün rüya olduğuna ancak havada uçan popcorn arabalarını görünce anlamıştım…

Sonra Uganda var,orda bir arkadaşım,canım Süm’üm varmış..Ben de yanına gelmek için uğraşıyordum…Oranın sıcağını hissettim,kırmızımtrak topraklarında yürüdüm…Ne güzeldi…

Özlediğim ama mesafelerin görüşmemize imkan vermediği arkadaşlarım,dostlarım var..Onlara hasretim koyulaşmışsa mutlaka rüyamda görür,sarılır,sırnaşır,muhabbet ederim..Kavuşmanın sıcaklığın etkisini bir hafta taşırım üzerimde…

Bu kadar güzel rüya üzerine bir de çocukken gördüğüm ama hala unutmadığım,hatta acısını taşıdığım bir rüyayı da yazayım…Ben askermişim,savaştayız haliyle..Ayağımdan vuruluyorum…O kurşun acısını öyle derin hissetmiştim ki uyandığımda ayağım ağrıyordu acıdan…

Özenmiştim bir ara,rüya günlüğü tutuyordum…Ama onların hızına yetişemedim,çok komiktir,bir keserinde tam rüyayı yazarken uyuyakalmışım,o arada gene rüya görmüştüm…Herhalde rem e çok çabuk giriş yapıyorum..Uykuda düşme rüyasını çok kişi görmüştür herhalde…O anlarda elimde ne varsa fırlatırım ben…Üniversitede,hevesli hevesli ön sıraya oturmuşum,not tutacağım güya…Tabi uyku kaçınılmaz olunca elimdeki kalemi fırlatıvermiştim..otobüste uyurken de elimde simit poşeti vardı,onu da insanların üzerine atmıştım…

Çok rüya görenlerin hayal gücünün zengin olduğunu okumuştum bazı kitaplarda…Mesela Mustafa hiç rüya görmez,gerçekten de hiç hayal kuramaz zavallım…Biraz önce konuşuyoruz,Kaliforniya’ya ait fotoğraflara bakınıyordum,biz ne zaman nasıl gideriz diye kuruyorum,o da bana “ya gidemezsek “ diyor..yahu hayal kuruyorum işte..İnsan gidemeyeceği üzerine olumsuz hayal kurar mı…hayallerime  daha başından ket vuran bir insanla evliyim..Başka engellere hiç lüzum yok yani…

Sizin en güzel rüyanız neydi…Açılsın bakalım rüya kutuları…
 en soldakinin sahibi...???

Yorumlar

alkım doğan dedi ki…
sevgili pinus, rüyalarımı ben de yazarım ve ne ilginçtir ki rüyalarda çok gezerim ben de. en son jamaika'ya gitmiş ve -utanmadan- tantuni yemiştim! rüyalarda kendimizden pek çok ipucunun olduğuna inanırım ama buna pek anlam verememiştim:)

bu arada, fotoğrafa bayıldım! çok, çok güzel.

sevgiler.
aysarayı dedi ki…
alkım;jamaika da sıcak memleket..e az buçuk mersini de andırıyor...afiyet olsun..

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek