karda son karalamalar






Meteorolojiye göre son karlı gün olabilir bugün...Hayatıma kattığı durağanlık (mecburen yavaş yürüyorum düşmemek için) ve bana yaşadığım bu yeri sevdirmesi ile bu sene çok farklıydı yağan kar...Örttüğü tüm çirkinlikler,öldürdüğü mikroplar,hayalgücüme verdiği esinler için çok müteşekkirim Yağdırana....Her gün bahçeye,sokağa inip fotoğraf çekmeye çalıştım....Karda sallanan bir kardan adam dahi yaptım..Bir gün ömrü oldu ama olsun....Dün de dinozor yapacaktım ama alt kattaki komşuyla saçma bir kardan adam yaptık...Aslının tuvaleti gelince de vazgeçtik,eve çıktık...Bugün de bu yazıyı yazdıktan sonra annemlere gitmek üzere hazırlanacağız...Haftasonuna kadar kalıp bizim yokuşta eğer hala erimedilerse kaymak istiyorum... 
 

Geyikler bize gelmedi ama biz onlara gittik....


 

Gül filizinde kar kristali olmak var şu hayatta....

 




 Kardelen misali...



Zorla verilen pozlar....

Biraz daha duracağız diye söz verdim de bana bakmaya ikna oldu...



 Tüm aksesuarlarıyla karşınızda karda sallanan adam!!!
 





Seni gelecek diye civanım,sol yanımı boş koydum....








 Gülümser kardan adam....



Aslı,eşyalarını geri aldı,savunmasız durumdaki adamımız,nihayetinde tek başına kaldı....

Yorumlar

hemera-nyks dedi ki…
çok tatlılar :)
-
hemera
Adsız dedi ki…
BLOGUN NE KADAR GÜZEL VE İCTEN CANIM:)))İZLEMEDEYİM SEVGİLERİME:))))

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek