Kış Pastası


Yarattığı stres,yorgunluk hem öncesinde hem de sonrasında gereken temizlik işlemleriyle doğumgünü kutlamaları beni soğutuyor..Evde hazırı yenmeyip mumlar sönünce de sadece bakakalıyoruz pastaya..Ben de Yusuf için bembeyaz kremalı üzerinde de yazın dondurduğum böğürtlenlerle dolu bir pasta hayal etmiştim...




Bugün fırsatını bulup hayalimi gerçekleştirdim...Tadı da tahminimden güzeldi...Uzun uzun tarif veremeyeceğim ancak bu kedidili bisküvileri pastaya gerçekten yakışıyor..İçindekiler de hazır pasta tabanlarına göre sade..Ve yağ içermiyor...Neyse ben bu bisküvileri dizdim kalıba,üzerine de krema yaptım,en üste de bol bol hindistan cevizi ve böğürtlenler yerleşince sade ve hafif bir tatlı oldu....




Aslı tam bir kahve canavarı..Arada unutturuyordum ama bu akşam kahve diye tutturdu,kahvesini şekerini sütünü kendi ayarlayıp koca bir kupa kahveyi mideye indirdi....






                                                               
                                             İki dilim arası  birazcık da reklam....








Komik pozlar verelim diye dil çıkartıp makinenin fish eye filtresiyle kendine gülmeye bayılıyor....



Ve mutlu son...Pastanın asıl sahibi uyuduğundan vekaleten Aslı hanım ilk tadımı yaptı .....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...