Doktor Bu Ne !!!

Bu hafta sonu Afyon'da finallere gireceğim,lakin ne çalışabiliyorum ne de zorla çalıştıklarımdan anladığım bir şey var...Resmen müfredat zengin görünsün diye birkaç ders koymuşlar...Tamam matematik ağırlıklı puanla alıyorlar öğrenciyi,ama bu öğrenciler sanki mühendislik derecesinde iyiler..
 
 
 
 
Formüller,tanımlamalar,hayatımda hiç görmediğim aletler var, bir de bu aletlerin nasıl ölçüm yaptığını nasıl çalıştığını,kısımlarını felan inceden inceye anlatmış...Keşke kardeşim yanımda olsaydı da anlatsaydı..İnşaat mühendisliğinde veriliyormuş bu ders...Belki faydası olurdu bana...
 
 
 
Gece,mutfak masasına kuruluyorum,nerdeyse sabaha kadar caanım kalemlerimle yazıyorum,çiziyorum,yapıştırıyorum....
 
 
Sabah ise gecenin karmaşasına uyanıyorum...Hazırlanacak kahvaltı,giydirilip doyurulacak aç mideler ve yoğun bir okul sonu...
 
 
 
 
Kalkar kalkmaz "kasar"diye ağlayan,hellimleri sıcak olmasına rağmen yiyen,hem yiyen hem ağlayan pisboğazlı oğlum... (maşallah en azından besin seçmiyor)
 
 
İstanbul'a veda ederken kendime aldığım hatıralar....
 
 
 
 
 
Kahvaltıdan önceki çizgi film seansı hatrına verilen pozlar bunlar....
 
 
 
 
 
Daha ilk yağmaya başlayan kar...Şu anda ise dizlerime kadar kar var burda..Okulumuz da tatil bugün...Mümkünse yarın da tatil olsa ne güzel olacak....
 
 
 Kendime özenecek kadar geniş zaman olmuyor,ama iki gündür böyle bir tabak istiyordum...Tatil ilaç gibi geldi de boğazıma lokma dizilmeden yiyebildim...
 
 
 
Bunlar da bizim kahvaltımızın yıldızları...
 
 
 
 
 
 
 
 
Böyle görüntüler nadir de olsa yaşanıyor bizim evde..Halbuki akşam harp yaşanıyordu,onları ayırayım derken telef oldum..Sonra da odalarına yollayıp sesleri ağlamaları duymazdan geldim...Başka türlü olmuyor...Birini tutsam öbürü ağlıyor...
 
 
 
Bu sabahlık da bu kadar..Birazdan öğrencilerim gelecek,onlarla kaymaya gideceğiz....
 
 
 
Bol tatilli kaymalı mutlu kış günleri diliyorum kendim için....
 
Vesselam...

Yorumlar

Deli Anne dedi ki…
:) Allah yardımcın olsun.. Bir de Aslı'nın sade ve duru güzelliğine bin maşallah:)
Ayşe'nin Kozası dedi ki…
Bende Aslı'nın saçlarına bayıldım...umarım sınavlardan sağ salim kurtulmuşsundur..Bir daha ne zaman yolun istanbula düşerse beni de gör:)
kiymetligunler dedi ki…
Masallah!! cocuklariniz cok tatli, Allah sizlere bagislasin

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...