az laf çok foto 1

melabaaaaaaaa

baktım annemin en son istanbul seyahatine ait fotoları yayınlamaya niyeti tok,varsa da erteliyo,el çabukluğuyla kendi sayfama yükleyiverdim...anneme bıraksam maziye karışırdı tüm güzel fotolarım...seyrine dalın a dostlar.....

önbilgi:
benim tek ve öz teyzem bu başbaşa fotoğrafta görülen hatun kişidir.kendisi son dakka golüyle sözlü kızlar kategorisine yükselmiştir.ve bu hareketiyle oldukça yüksek puan toplamıştır...
her ne kadar sözlenen o olsa da gecenin en güzel kızı bendim.....


böyle p.o.p.o görmediniz....

melekler kadar masum (ertesigüneenerjidepolayış)

isim ilhamını aldığım aslı teyzem....(anne ve babamın üni.den sınıf arkadaşıdır kendisi,arkadaşlık derin bir dostlukla devam etmektedir..kızma aslı teyze bişi daha ekliiicem,bölümünü 8 yılda bitirerek bir rekora imza attı,kendisi konusunun en uzman kişilerindendir)

tatilde de ara vermedim,pilatese devam (burundan alıp ağızdan veriyoruz,huh huh huh)

captain kirli ayak(hele parmak araları ne hazinelerle dolu,bir bilseniz)


bu zımbırtıyı (ikili egzersiz arkadaşım) arkadaş zehrada gördük,bizzat denedik,eğlendiğime karar verilip hemen aldık....

bu da benimkisi





aslı çoraba karşı (filmin başlangıcı)




aslı çoraba karşı (mutlu son)


büşra ablam(büyük dayımın büyük kızı)


çılgın eda (büşranın kardeşi,kendisi melabaaalarıyla ünlüdür,kayıta başlangıçta ünlediğim melabaaa ona ithaf olunur)



ıslak mendilleri seviyorum ve mücadele ediyorum...iyi de reklamını yaptım ...










sevgi ve dilek teyzeyle




eski köye yeni adet anlamlarını taşıyan bu bakış büyük halaya ait...


oyunkolik en küçük dayım ve ben

annededem


zuhal teyzemin kızı zehra(kendisibeniçoksevervekıskanmaz)

ve seviyoo


bu da zehranın salıncağı,denedim ama pek hoşuma gitmedi...

dudak tiryakisiyim ablalarrrr...

Yorumlar

haha... fotolara bayıldım, yazılar da süper olmuş annesi... dudak tiryakisi en güzeli tabi...
teyzeye hayırlı, mutlu bir ömür diliyorum... rabbim tamamına erdirsin hayırlısıyla...
annecik dedi ki…
teyzeye hayırlı olsun fotolar müthiş yazılar daha güzel :))
aybike dedi ki…
çorap çıkarma fotolarına bayıldım.Hele mutlu son harika.Maşallah Rabbim nazarlardan korusun..
sevgiler
siyap dedi ki…
:)))çok güzel fotoğraflar,bayıldım.
hele o misss kokulu ayak :) ne olursa olsun yerim ben onu...

resimlerin üzerindeki yazılar da çok güzel.

maşallah,çok tatlısın kız sen...
Selma dedi ki…
Az laf çok resim ama laflarda çok orjinal yani. Tesellilerin için teşekkürler. Gelir Uzmanlığı sınavıydı . Ama olmadı. Ne yapalım...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek