hayda breee....

istanbulun tüm mikroplarını topladım geldim...artık hastalık bana uğramaz...taşlarımı tenzih ederim..onlar miras belki dura dura altına dönüşür,belli mi olur,kemal sunalın bi filminde eşeğin karnında elmas arayan amcası geldi aklıma hehehe...gece elindeki koca bıçakla ali şen in draş oluyom yeğenim draş diyişi çok güldürmüştür sevgili ebe ve ynlerimi...benim sonum da öle olmasın...

ikinci bayrama eriştim daha nice bayramlara diyorum tüm akranlarıma ve onların ailelerine...teyzemi de verdik bayram sonrasında...herkes pek bi şıktı ama gecenin en güzel kızı bendim bütün gözler benim üzerimdeydi...(sürekli ağlamamın da bakışları çekmesinde etkisi büyüktür) kırmızı kadife elbisem,krem desenli (biraz büyüktü bacaklarımdan sarktı ama olsun büyüyünce de giyerim) külotlu çoraplarım ve kırmızı ruganımsa ayakkaplarımla çok güzeldim çokkk.....fotolar teyzemin leptapında...o da gelsin ekleriz...sözüme ispatım olur....

bi ara annem hariç fotolar koymak istiyorum,o kendini gizlemeye pek bi hevesli..halbuki şöhretin ne zararı var dimi...reklamın iyisi kötüsü meselesi....beni benzetmedikleri kim kaldı merak ediyorum...çekik gözler babama,çenem teyzeme,uyurkenki kapalı gözlerim anneme,suratımın yuvarlaklığı dayıma,kök dedeme kadar uzanacak bu silsile..ama şuna eminim,ağlayan çocuklara gülmem kesinlikle küçük dayıma benzemiş...hastanede gerekli veya gereksiz ağlayan her velet karşısında beni buldu....kikir kikir gülüp onların tersini düzüne çevirdim...annemin arkadaşları "sen herşeye bi kulp bulup gülerdin kızın da sana çekmiş"diyolar..vardır bi damarım da ordan....en absürd bi gülmemi de ekleyecem,sizin de gönlünüz açılsın....


taze haberler bunlar..asıl bombalar fotolarda....

Yorumlar

annecik dedi ki…
dört gözle bekliyoruz fotoları fazla açma arayı istanbulun mikrobu bitermi a canım bitmiyor heryer olduğu gibi mikrop :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek