yemek nasıl birşey anne?

merhabalar;


lafa hızla gireyim de çıkması kolay olsun...üç kişilik mutlulukta annem beni size şikayet etmiş,bana da cevap hakkı doğdu,yazıvereyim dedim.....
konu,yemediğim üzere,,,ama vallahi de billahi de yalan teyzelerim....siz yenmeyen şeylerin ne olduğunu tecrübeyle biliyorsunuz...değil mi?şimdi yayınlayacağım fotoğraf gayet güzel yediğimin resmidir...hatta bu akşam,domatesli pilav ve yanında tırnak pide yedim,avurdumdan büyük lokmalar kopararak hemi de..o haşlanmış sebzeleri siz(annelere bu lafım) yiyin de fazlalıklarıızı verin,ne tuz var içinde ne yağ....yaaa,kızdırmayın beni yahuuuu...
((ayva mevsimi içindeyiz,onu da yersem şaşırmam(ayvalar anne tarafından olur kuvvetli bir ihtimalle))...
(ne yediğimi ilk bilen kim olacak bakalım,reyting artırma gaz sorusu)



(çek o kamerayı kardeşim,başına bi iş gelecek,vallaha karışmam)

şimdiiii,efenim,canım anneciğim düşünmüş,zahmet etmiş bana bi takım cicili bicili kitaplar almış,ama dedim ya zahmet etmiş,verse şööle bi demokrasi ve insan hakları ders kitabını elime,adam gibi bi kitap okusam,di mi ama....o kitapların sayfası bilem çevrilmiyor,ne menem şeydir,ucube gibiler yaaa...bizi bebek işi görenler,aldanmayın...cenıreyşın nekstiz biz...




son fotoğrafım da dizginleri ay şey pardon kulakları diyecektim,ele geçirişime ait...beni baş üstünde tutuyorlar,sağolsunlar...ama ben naapmam,affetmem....babamın saçı kısa diye kulaklara attım pençeyi,annem de tutacaklar saçları oluyor,çığlık çığlığa geziniyoruz deli danalar gibi...ben sevinçten,keyiften,onun çığlıkları neden,orası da bir bilinmeyenli denklem olsun,bu hafta çözünüz..




esen kalın :))))

Yorumlar

annecik dedi ki…
yediği doğu bölgelerinin pastili cevizle genelde yenir diye biliyorum ???

sende adam gibi kitap ver kıza bu kız dr mu olacak ne kulak burun boğaz operasyonu yapıyor babasına

kızanını kocaman öptüm oda büyüyor daha dün doğmuştu bak kaç aylık oldu

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek