nasıl da geçti yıllar

BAŞNOT



aslında başlığım şöyle olacaktı :BEBELERE PİLATES ama 2008 in bittiğini son anda anladım ve başlığımı güncelleştirme gereği duydum...İYİ YILLAR.....



Annem,,bir tivi kanalında ünlü manken bir hatunla (siz anladınız kim o) fazlalıklarını yakmaya çalışıyor,tabi benden fırsat bulursa.çünkü aldığı devasa topun en büyük heveskarı benim.onu gördüm mü başka bir şeyle ilgimi çekemiyorlar…top olmadığı zamanlarda poşetle yaptığım pilatesi artık çağın gerektirdiği modern tekniklerle yapıyorum…ama benim hedefim yağ yakmak değil,edeleli,fit bir vücuda kavuşmak…efenim,işte bu sebeplen kilolu veya kilosuz bebelere haddim olmayaraktan rehberlik etmeye karar verdim… (ece hanım,ilk sizi gözüme kestirdim,malum halinizden dolayı annem komplekse girdi,ne yapın edin veriniz efenim kilolarınızı…çıtayı yükseltip benim gibilerin çan eğrisi metodundaki gibi altta kalmasına vesile olmayınız…)
İLK OLARAK DOĞRU NEFES ALIP VERMEYİ ÖĞRENECEĞİZ

SONRA TOPU YUVARLAMAYI....

VEEE ALTIN VURUŞ....TOPU KUCAĞA ALIP TUTMA ...

ARTIK GERİSİ SİZE KALMIŞ.....DERSLERİN DEVAMI GELECEK...

Yorumlar

Selma dedi ki…
Ay o topu nasıl kaldırmış. Bende 4 gün önce spora başladım. Fazla kilolardan....... Ama o topu hiç sevmedim. Tutamıyorum ki. Topun üstünden düşenler bile oluyor.. Maşaallah siz bayağı sportifsiniz.
Primarima dedi ki…
Topu birden bire bebeğin üzerinde görünce "ayy" dedim uzakdan çok ağır bir top gibi duruyor:)ilk fotonuzdaki ayaklardan biraz ısırabilirmiyiz nasıl tatlı duruyor onlar yahu?bizimkiler kazık kıvamına ulaştıda artık küçük ayaklara özenir olduk:)
pinus dedi ki…
top çok hafif...cüsseye bakmamalı..beni de hafife almamalı,idmanlıyım teyzeler...
çok şekersin
bu arada tunanın okuduğu kitabın nerden alındığını öğrendim. meğer yayınevinin sahibi arkadaşımızmış
ilgilenirsen emailime yazman yeterli olur
h.cinscicekci@gmail.com
уαѕємiη dedi ki…
oy oy oyy plates te yaparmışız kuzum öğretsene sen bana da şunu :))
pilatesmi yapıyor??:)çok şeker...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek