aralık ayı faaliyet dosyası

pek yazamadım bu aralar...yaşlandık mı ne...her ne kadar sanal aleme uğrayamasam da reelde faaldim..aralık ayının başında avm avm dolaştık,annem,zuhal teyze ve zehra ile...


d-r en çok sevdiğim mağazalardan.sallanan ata binmek,kitapları karıştırmak,cd lerin yerini değiştirmek felan...






tabi bu karıştırmalar sonrasında kitaplar 2.ele düşüyor..iki hafta sonra da indirime felan girer mecburen...






endinnn,addııı.....




büyümenin etkisi...poz verip gülebiliyorum...ama pek bi masum çıkmışım.....





gazete ekleri sayesinde 3d li görüntüler de elimden geçmiş oldu....







bunu kafama takmadan konsantre olamıyorum....lazutlara benzedim haçan...




biz ailecek barney and friendsi izleyip a laavvv yuuuuu viiii laaaavvv miiii diye bağrışıyoruz....ben ise baaani looooo loooooo demeyi tercih ediyorum...




1.kurabiyeyi al,sıkıca tut...




2.arka taraftaki çamaşır yığınına bakmadan yiyişime konsantre ol.......




3.elinin tersiyle kurabiyeyi ağza doğru it...





yakışmışız değil mi...grubun en küçüğü ama en çok ses çıkaranıyım....




zehra and me...






mk ya ithaf olunur..ev böyle boyanır....













bu sarı balonun bi hikayesi var...marketten (m...) alış veriş yapmış dönüyoduk,ben elimde balonla çıktım,annem hiç görmemiş bile..bi çıktık annem bu nerden çıktı be dedi...iş işten geçmişti ama...neyse ödiicez artık..inşallah kazık değildir...





çocuğa bakıcı,eve yardımcı...her eve lazım.....



ben şimdi çorap giymeyi öğrenmiş sayılırım değil mi








annemin bile saçları benim elimden çıkıyor....bit sirke neyin de ayıklarım....



bu görüntüye bir daha rastlar mısınız bilmem..bence bu bir ilkti..








Yorumlar

asılcano dedi ki…
ayy yyy yyy mideme krapmlar girdi.bu ne ya ne dibidi bişey olmuş.hele k.çorap kafada harika durmuş.Zaten ben ve çevrem addlının halim selim bir kız olmasını beklemiyorduk.

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek