yengeç aslı


biz okuldayken aslı,kafasını yukarı kaldırıp,ellerini de iki yana açıp şunları söylüyormuş;

anne (y)ok,baba (y)ok,nena (y)ok,dede (y)ok.....

önce öylesine demiştir diye düşünmüştüm ama,benim de yanında olduğum bir çok zamande öyle duygusal bi söyleyişi var ki,vicdan felan kalmadı bende....

ne zaman çıkacak diye beklediğim su karakteri çıkmış da haberim (y)ok.....


18.ay da doldu dolacak..ama tek kelime yazmadım gelişimle ilgili..hep foto ekledim..sanki eskiyecekmiş,kaybolacakmış gibi...hatıraları taze ya gözümde,unutmam sanıyorum ya...unuttuğum bişey var,kızım büyümüş de depresyona girecekmiş nerdeyse...kendi hengamemden onun minik gibi görünen ama kendisi için ne büyük değişimler olan hallerini sadece fotoğraf yoluyla canlı tutuyorum diyordum..yazmak da lazımmış...hayat hızlı,haller değişken olunca ayak uyduramıyorum bu ritme...

artık ona sarıldığımda doluyor kollarım..bir çift minik kol da bana dolanıyor sıcacık...sıkı sıkı..öpüyor,anammm diyor...saçlarımı tarıyor,tararken şefkat duyuyor saçlarımın o bakımsız hallerine öpücük sesi çıkartıyor,gelip öpüyor..hatta abartıp,beraber olduğumuz gün içinde sevgisiyle boğuyor beni..ama sıkmak anlamında değil,ben çok memnunum bu halinden,zaten o beni severken ne diyeceğimi şaşırıp 'öldür beni,öldür beni'diyorum ona...ölecek kadar mutlu ediyor beni..şuan aşığım dediğim o var,babası sıralamda 2 ye düştü çoktan...bu muymuş evlat sevgisi yahu..evlat aşkı demeli,sevgi demek az kalır yanında...

çoraplarını giymeye çalışıp oomuyoo diye sızlanışı,maadelina diye herşeye seslenmesi(mandalina diye başladı,şimdi portakal ve onu andıran,andırmayan bi çok şey maadelina),acıktığında çooba deyip kuru ekmeğe saldırması....banyo yaparken beni görüp addıı diye kendini göstermesi ve küvete dalması (onu sık sık banyo yaptırmıyorum diye küsüyo resmen ) moli aç,motis aç,baani aç diye laptopa musallat olması...galem ve detterini alıp adam,aaç,gus çizdirmesi...akşam nasıl saatini biliyosa bi de koko aç demesi (poko diye bi çizgi film var ya resim çiziyolar,mustafa ressam olacak o sayede,panda,antilop,palyaço,kirpi çizimi öğrendi).....sıcat,soot kavramlarını sıcak çorba verip ağzını yakmamla öğrenmesi....çorbayı böylelikle üflemeden yememesi..(bana güvenmiyo artık) ogu mak ise başlıbaşına en önemli işimiz....kredi kartlarını bile oguyoruz beraber..soru bankalarını da..haritaları da...

basküle çıkıp kendini tartıyo,kaç kilosun dediğimizde onn demesi,kaç yaşındasın sorusuna onbes demesi,akıllara ziyan soru allah kaç denince on ile onbes arasında gidip gelmesi...topaç napıyo denince vuuuuvvv diye ses çıkarması...

bana yedi harika gibi gelen,diğer bloglardaki bebelerle benzer davranış içinde olan kızım....aslı'nda sen kendin bir harikasın....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek