Dünyanın en ciddi işi


 
 
Tüm yurtta olduğu gibi burda da hava yağmurlu ve hiç görmediğim kadar sisli bugün…Yağmurlu günlere yakışan kek kurabiye gibi bir hamur işine girişecek cesaretim yoktu..Çocukları evde zaptetmek,yönlendirmek de zorlaşınca yağmura aldırmadan tam teçhizat giyindik,sokağa çıktık…Tabii hem puseti sürmek hem de şemsiyeyi kullanmak bunları da yolu olmayan toprak bir sokakta yapmak beni dışardan bakanların gözüyle deli yapıyor olabilir…Aldırış etmedim haliyle..Bir de içimden yağmurlu fotoğraflar çekmek de geçince tümden mantık kurallarını devre dışı bıraktım…

 
Çarşıya indik inmesine de fotoğraf işi yattı…Bir pastanede oturduk,ailece çay içtik…Yusuf uyudu,Aslı buğulanmış camlara yıldız çizdi..Markete gittik,eve geldik vs…
 
 

Gene kaçtığım ortama dönmüş oldum…Bu kez çocuklara sulu ve boyalı ortam hazırladım..Halıların ve bilumum yerlerin kirlenmesini de göze almış bulundum..Aslı içindi aslında tüm hazırlıklar…Ama işe Yusuf da dahil oldu,hem de ne ciddiyetle..


 
İlk defa kullandığı fırçayı boyayı gayet profesyonelce idare ediyordu..Ağzına sürmeyi,yada masayı yalamayı denemedi en azından…Ben de kursağımdaki hevesi evde onların başında sürdürdüm..Bol bol fotoğraf çektim..Onların işlerindeki ciddiyet ve dikkate ayıp olurdu çekmeseydim yani…Yaptıkları atla deve değil haliyle,iş bulamayıp it taşlamak benimkisi…Ortaya da böyle görmemişin çocukları resim yapıyor tablosu çıkmış oldu….İşiniz yoksa,can sıkıntısı dindirmek isterseniz ve de sıkılmazsanız sonuna kadar bakın derim…
 







 


 




 
 
 
 






    

 


    



        


 





       
 


yapılan çalışma da salyangoz ailesiymiş..bi çizilmedik sümüklüböcek halimiz vardı,o da tamamlanmış oldu.....

Yorumlar

Ayşe'nin Kozası dedi ki…
Üstten ikinci fotoğraftaki o kıpkırmızı yaprakları kaldırımlardan toplayıp çantama poşete elimde ne varsa içine koyuyorum,eve getirip kitap aralarına çerçeve kenarlarına iliştiriyorum...dünyanın en güzel şeyleri ayaklar altında kaldırımlarda
sürünüyor diye üzüldüğümden midir bilmem ama ne güzel yapmışsın sende fotoğrafını çekip dondurmuşsun sonsuza kadar...Çocukların için önce maşallah sonra da çok şanslılar diyeceğim...sevgilerle..
hüznün tadı dedi ki…
Ben sonuna kadar baktım:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...