aslı şimal'in ateşle imtihanı

dün sabah 5-6 arasında başladı ilk ateş deneyimimiz.en yüksek değer olarak 38.1 i gördük.yarım saatlik aralarla ölçtük sürekli.Allaha şükür daha yükseğe çıkmadı.ama gün boyu iniş çıkışlar oldu.en çok başında hissediliyordu ateş.tabi bir de normalde yapmadığı şekilde huysuzluğu vardı.akşama doğru normale indi.sabitlendi.arada küçük küçük öksürükleri oldu.yüzünde gülücükler ve bizim şaklabanlıklarımıza karşılık ufaktan attığı kahkahaları görünce ateşin aslı şimali terkettiğine kanaat getirdik.ancak emmesinde belirgin bir azalma oldu.çok nazlanıyo.hala nazlanma sürüyor.şekilden şekile giriyorum acaba böyle emer mi diye.arada da sağdığım sütü biberonla verdim.böyle idare ettik ilk ateş deneyimini.ama çok hazırlıksız yakalandık bu ateşe.çünkü o gece mustafayla 4 e kadar oturduk,ikimiz de acaip uykusuzduk,sabaha da ateş olunca gözlerimiz kayıyordu,yarım saatlik nöbetler tutarak birimiz uyurken diğerimiz aslıyı kontrol ederek öğleye kadar zamanı geçirdik.hatta öyle absürd bi durum oluştu ki,güya aslıyı sallıyorum,kolay uyusun diye ninni söylüyorum,arada rüya bile görüyorum,ne görüyosam artık "kürdanlar fazla"diye ninniye devam ediyodum,bu sözlerime gülerek kendime geldim,gözucuyla mustafaya bakıyorum farketti mi diye...


ateş öncesi

ateş sonrası

Yorumlar

annesininoglusu dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annesininoglusu dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annesininoglusu dedi ki…
çok geçmiş olsun fıstığa:((
Seyhan dedi ki…
kıyamam ben ona geçmiş olsun.
siyap dedi ki…
yavrum ya daha minicik ama nelerle savaşmış.hain mikroplar bula bula aslı şimal'i mi bulmuş :( çok geçmiş olsun.

bu arada şu kürdan meselesi de çok hoş.kimbilir ne rüyalar görüyordun...
sevgiler...
Rahsan Collyer dedi ki…
Ay canım benim, çok geçmiş olsun. İnşallah daha iyidir şimdi, hemencecik düzelir umarım. Uzak olsun hastalıklar minik kuzularımızdan. Öpüyoruz Aslı Şimal'i...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...