çifte bayram ve gizli taraftar aslı şimal

cumhuriyet bayramının 85.yıldönümü ve istanbul ışıl ışıl....şimdi orda olmak vardı...29 ekim zaten büyük bir gün,ayrıyeten de aslı şimalin varlığını öğrendiğim gün olarak büyüklüğü var...geçen sene 29 ekim yanlış hatırlamıyorsam pazartesi gününe denk gelmişti,biz de okulca resmi törenlerde görevliydik,çıkışta bir arkadaşa gitmiştik oturmaya,benim içim kıpır kıpır,çünkü düzenimde bir gecikme olmuştu,test alıp arkadaşa gittik,ilkten tek çizgi vardı ve üzüntüyle kafamı testten kaldırdım,bir ihtimal tam testi atacakken tekrar bi baktım ki kızım bana göz kırpıyor ikinci çizgiyle...henüz 4 aylık bile değiliz ama varlığını hissettirdiği anın üzerinden 1 yıl geçmiş kızımın...çok yaşa bebeğim...

ramazan bayramında dayısı kızıma BJK li bir badi almış,ileriye yatırım olarak,çünkü ben futbol sevmeyen hatta alakayı sıfır tutan biriyim.neyse efenim bizim kıza bunu bi giydirdik bi sportif hareketler felan...giysiyi üzerinde taşımak buna denir bence...tulumunu giydirdim de normale döndü sakinleşti bızdık kız...












oleeeyyy oleeeeyy oleeeyyyy



süt kardeşimiz zeynep ebrar bir kaç gün önce ilk dişini patlattı...acaba sıra bize mi geliyor.çünkü bir huysuzluk bir surat kızı zaptetmek mümkün değil.tek elle iş yapmayı öğrendim bir haftadır.buna da şükür..daha beteri vardır...en azından sınırlarımı genişletiyorum değil mi...

kitap okumayı veya dinlemeyi seven bi kızımız olacak inşallah çünkü şimdiden ona ilk kitabı Küçük Kara Balık (Behrengi) ı okuyorum ve ağlamasını kesecek kadar ilgiyle dinliyor,maşallah ve inşallah devamı gelir



hepatit b aşılarıyla ilgili bi takım olumsuz şeyler,otizm şüphesi var diye duydum,bilgisi olan annelerden yorum bekliyorum,doğru mu değil mi....




Yorumlar

Seyhan dedi ki…
ooo en tatlı taraftar minik kartal.
mine dedi ki…
allah uzun uzun ömürler versin aslı şimale...
mummy dedi ki…
SEninkinin ruhunda varmış sanki fanatiklik...Pek sevinmiş görünüyo..Ya ben de rota hakında duyduklarım nediyle yaptırmadım rotayı....İnşallah pişman olmam ya...Ama hepatit rota gibi yeni bir aşı değil...sanmıyorum öyle bir etkisi olduğunu...Tabi karar senin yine..Öptüm fıstığı..SEvgiler...
siyap dedi ki…
ay ben şimdi daha da çok sevdim aslı şimal'i...o da bizim gibi BJK'li...maşallah çok yakışmış kuzuya.
öğrendiğin günün heyecanını anlatınca kendiminki aklıma geldi.ne güzel bir gündü...

kocaman sevgileeer...
behrenginin kara balığının ben de küçükken bir milyon kez falan okumuştu. tuna'ya alacağım kitapların listesinde ilk sırada yer alıyor. ne güzel öyküdür o di mi?
annecik dedi ki…
küçük kara balığı bizde sevmiştik efe beyle okuyan bir kız olsun aferim ona sportif hareketlerede bayıldım maş. diş gelir sabır huysuzluk başlamış ya yakındır dişde

tek el çalışmasını öğrenmeyen anne varmı bence çok az yardımcısı olanlar hariç :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...