yahu blog,ne haller açtın başıma...

bu değişim ve yenilenme hevesi beni kaç gecedir internet başında bıraktı.inadımdan kolay kolay vazgeçemiyorum da.tutturdum illa da yapıcam,becericem bu işi diye.uykusuz kalma pahasına şablon arayışlarımız devam ediyo.ama bi yerden sonra blog şablon da tutmuyor.hani aynı yerden çok dikiş geçince kumaş dikiş tutmaz,aynen öyle,biraz zorladımdı,anında hata vermeye başladı.en son da bu şabloncağız kaldı elimde.ulen ingilizce,hep mi yarım kalırsın,intikamını böyle alıyor benden.yarım yamalak anladığım kadarıyla yardım sayfalarına giriyorum lakin yok işte.neyse burda kalalım, da eski halime de dönemiyorum,diğer blogda hepten yolda kaldım...fontuyu bile değiştiremiyorum,acaip bişi oldu.ucube gii aynen.ama dedim ya azmü cezmü kasdeyledim,öğreneceğim...ve geri döneceğim ilk göz ağrım sayfama...kafa şişirmeyeyim,sadece ne halde olduğumu not düşeyim diye yazdım bunları...

aslı şimalle de tam gaz devam ediyoruz,şimdiden tul-i emellere düştüm,amanın katı gıdalara başlayınca ne ederim,bakıcı halleder mi,şimdiden stok mu yapsam,tarif defteri mi tutsam,süt sağıp dondurucuya mı koysam,ya da muhallebi suyla mı devam sütü ile mi yapılır,hele de organik sebze-meyve felan iyice dellendim yani...

duygusal hayallerim ise bi an önce kızıma sarılarak uyuyabilmek,onunla yerlerde yuvarlanabilmek...allah kavuştursun.tabi bunlar kısa vadeli olanlar...diğerlerine hiç geçmeyeyim...

kız acıkma sinyalleri (mırıltıları) veriyor,kalkıp bakayım,vesselam....

Yorumlar

Adsız dedi ki…
kötü değil aslında gözün alışmamış sadece sevgiler...
mummy dedi ki…
Sayfa güzel olmuş bence de..daha ferah eski haline göre...Ama metin rengi mavi olmasa daha iyi olur bence...Göz alıyo okurken sanki..Lacivert yapabilirsin mesela...Sevgiler...
annesininoglusu dedi ki…
bence de güzel olmuş:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...