yenilesi anlar

uyuyan meleğim...
ben de canım,ben de,hem de çoooookkk....

biraz oynaşmadan sonra uykuya düşen miniğim....(hala beni seviyor....)




banyo sefamız.....ne banyo sırasında ne de giyinmede keyfimiz hiç bozulmuyor..
patikleri çıngıraklı...dikkatini çekmedi henüz...



fotoyu canlı canlı çekebilmek için zor zaptedilmiş iki ayacık...




şapkayı kulaklarına değdirmediği için ahçıbaşı gibi göründü.ha aslı şimal,ha ahçı şimal....




bu da ancak internetten siparişle alabildiğimiz bir bebek.yanına fotoda olduğu gibi koyuyoruz abla bebeği.aslı şimal de ona bakıp gülümsüyo,arada sesler çıkararak kendince konuşuyor...nerdeyse 1 saat onunla ilgilenerek beni aramıyor..





baş (bu dil kime),

gövde ,
ayak...



finish

Yorumlar

Adsız dedi ki…
yerim ben bunu çok tatlı çok güzel çok karizmatik sevimli çikolata gibi ağzımın suyu aktı walla

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...