üç aylar bitti :))

  • dün itibariyle üç ayımız doldu,bugün de kontrole gittik...6 kilo ve 62 cm olarak devam ediyoruz...800 gr almış görünüyor...aslı şimalin emmede çok nazlı ve iştahsız olduğunu gözönünde bulundurursak bizim için büyük bir başarı bu grafik.ama bir problemimiz çıktı ki inşallah iyi sonuçlanır.doktorumuz,gaz sancısı var mı diye (hatta ben gereksiz felan dediğim halde) ultrasona yönlendirdi bizi.gaz yoktu ama her iki böbreğinde gölgeler gördüğünü söyledi ultrasona bakan doktor.daha açık ifadeyle böbrek taşı olabilir de olmayabilir de.takip edilmesi gerekecek sürekli.büyüyor mu diye.eğer böbrek taşı ise oluşum sebebinin araştırılacağını ve börekte kalırsa sorun olmayacağını öğrendik.bağırsağa inerse çok ağrı-sancı oluştururmuş...zaten taş değilse (inşallah değildir) sorun olmazmış...şimdilik hiç bir tedaviye başlanamıyor çünkü ne olduğu belli değil..başka hastanelere de görünmek istiyoruz kısmetse,en yakını Batman...endişe etmemeye çalışıyorum çünkü her şey Allah'tan.elimizden geleni yapıyoruz,tedbirimizi alıyoruz,takdir O'ndan...dualarımız iyilik ve hayır yönünde...

  • evde durumlar iyi çok şükür.sadece son bi kaç gündür hiç olmadığı şekilde başkalarında okuyup "benim kızım böyle değil maşallah"dediğim halleri yaşamaya başladık.yatmak istemiyor,kucağa gelince çığlıkları duruyor,ve ben hiç iş yapamıyorum.asllında en önemli işim kendisi...ama onun rahatı için yapılması gereken yan işler de var....hepsi yığılı bekliyor.

  • maşallah diyelim ilk önce...
  • başından beri aslı kızımız hırçın biizm köydekilerin deyimiyle "zalim" olmadı.hastaneden eve geldiğimiz ilk gece 3-4 saat aralıksız uyuyunca hasta mı diye tedirgin olup sabaha dek uykusuz kalmıştım.ve ağlamıyordu.ne bilim diğer bloglarda okuyorum hep,dedim bizim kız da kesin bu halleri yaşayacağım,öyle bişey de olmayınca korktum açıkcası.neden yaramaz değil,ortalığı yıkmıyor,gaz sancısı tutmuyor,kusmuyor,sabaha dek kucakta gezmiyor şeklinde sorular vardı...yani sorun bebekte değil de benim hayalimde büyüttüğüm şekillendirdiğim bebekteydi.normali öyleyse bizimkinde var bişi dedim.maşallah binbir kere...hiç üzmedi beni kızım.güneş batınca uyuyup,gün ışıyınca uyandı,gazını büyük bir gürültüyle her emmeden sonra çıkardı,kakası normal sıklıkta ve kıvamda (iğrencim dimi :D)...kendi kendine oyalanır,etraftaki nesnelere ses verir,söğüt dallarına bakarak hipnoz olur ve uyur...sallanma,pışpışlama istemez....yani her annenin isteyeceği (sizin de aklınızdan ohhh ne kolaymış,böyle beş tanesine bakarım diye aklınızdan geçiyodur) bir bebek(ti)...gerçi hala eski huylarını koruyo büyük ölçüde ama biraz huy kapmalar başladı...inşallah değişmez,beni böyle alıştırdı çünkü...huysuzlanınca acemice davranıyorum,panik oluyorum,şimdi ne yapmalı diye...değişme kızım ne olur..

  • arada maşallahları tesbih edelim lütfen çünkü nazar değiyor sık sık..

  • emzik ve biberona da terbiyeli benim kızım (meraklı anasının yüzünden)..acaba alacak mı diye 3 günlük bebeğe emzik tattırdım..o da reddetmesi.yalnız,uyurken ve uykusu varken alıyor emziği...denemek için bazen tıkıyorum ağzına,öğürmeyle atıyor,yada oyun yaptığımı sanarak gülme eşliğinde fırlatıyor..

  • biberonu da az emiyor vehimleriyle denedik.sütümü sağıp uykulu zamanlarında ve daha sonra kafama estikçe ama asla sık olmamakla beraber verdim.uykuluyken meme almayan hanım kız,biberona büyük bir hırsla sarılıyor...dışarıya çıkarsam yada onu evde bırakıp tek çıktığımda tercih ediyoruz biberonu...işte böylee...üç aydır nazar değer diye yazmadıklarımı "kral milasın eşek kulakları" dercesine anlattım...

  • siirt artık tam gezilesi oldu.sıcaklar azaldı,artık geceleri pencere açmıyoruz,uzun kollulara geçiş yaptık,bir sürü uzun kollu tulum vs nin giyilmeden zamanı geçti,ikinci bebeğimiz kız olursa bir kırık iğne bilem almayacağım....özel ihtiyaç dışında...bu arada bayağı oyuncağımız oldu.internette alışveriş çekirdek yemek gibi...onu da alayım şu da güzelmiş,ekle sepete derken toplam tutar insana uçuk yapıyor.sonra aman nolcak,tek çocuğumuz zihin gelişimi felan diyip o lokmayı da yutuyoruz...sonuç kabarık ve öde öde bitmez hesap özetleri....oynarsa ne ala,oynamazsa o zaman kazığı yedik demektir.

  • bayram ve istanbul maceralarımızı ilerleyen zamanlarda fırsat buldukça anlatırım...şimdi ısınıp ısınıp soğuyan,aslı yüzünden yiyemediğim yemeğimin başına dönmeliyim...daha gezmelere gideceğiz bu gece (saat 19 da eve girdik gemeden,şimdi saat 20,iyice geze"gen" olduk analı kızlı)...vesselam....

  • GEÇMİŞ RAMAZAN BAYRAMINIZI VE GEÇMİŞ KANDİLİNİZİ BÜYÜK BİR GECİKMEYLE DE OLSA KUTLUYORUM...

Yorumlar

mummy dedi ki…
maşallah aslı Şimal'e..Annesini hiç üzmemiş değişmez inşallah bundan sonra da..Merak ettim okula dönüş yaptınmı yoksa sen mi bakıyosun kuzuya? Ne melahatsın diye düşünme.. aynı meslekten olduğumuz için:)Sevgiler...
pinus dedi ki…
mummy;rapor hakkımı kullanıyorum.bir ay daha evde olacağım bi aksilik olmazsa...bi de bakanlık müfettişleri geldi ve ben yokum.bundan güzeli ne olabilir bilmiyorum.millet plandı,tutanaktı uğraşıyor,allah kolaylık versin vallaa...ikinci döneme kadar evde ve kıızmla olacağım allah nasip ederse..
Rahsan Collyer dedi ki…
Herşey gayet yolunda, sakın merak etme. (Maşallah) Kucak konusunda tüm bebekler aynı, bu da çok normal inan ki. Allaha şükür bizim kız da gayet iyi huylu çıktı, üzmedi henüz hiç annesini. Gece uykuları gayet iyi, gereksiz yere mızlanmıyor ya da okuduğumuz o korkunç gaz sancılarını yaşamıyoruz... (maşallah) ama günboyu bizimki de kucakta olmayı tercih ediyor ne yazık ki. Vallahi olacak o kadar artık, kolay değil tabi, onların da canı sıkılıyor. Yat yat nereye kadar:) İlgi ve sevgi istiyor kuzucuklar. Öpüyoruz Aslı Şimal'i...
Adsız dedi ki…
merhaba.. tam hatırlamıyorum ama ben daha önce de bi defa yorum bırakmıştım galiba sana...
bebeğini beklediğin, çamaşırlarını serip kuruttuğun günlerden bu yana takip ediyorum seni ..ben de öğretmenim .biraz geriden de olsa aynı heyecanları ben de yaşadım yaşıyorum yaşayacağım ..çünkü daha doğurmadım!!
benim blogum şifreli.. seni ve linklerindekilerin çoğunu takip ediyorum ben de...
kızlar!! eğer sizler de beni takip etmek isterseniz nagihansel@gmail.com a mail atarsanız davetiye gönderebilirim..
doğumum bu hafta normal bekliyoruz bakalım????

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...