tarih tekerrürden ibaret....


 süt kardeşler 2.döneme girdi...ailemiz 4 çocuklu oldu,önce yusuf sonra da zehranın doğumuyla....


 aşağıdaki fotoğraf aslı ve ebrarın bebekliklerine ait...ikisi de küçük kardeşlerinin aynısı...çıkardıkları seslere varıncaya kadar....



bu fotoğraflar da geçen haziranda inegöl ziyaretinde çekildi....ama tembellikten ancak vakit bulabildim....


 önce gülerek sonra da kızarak poz vermeye çalıştılar....kızmayı pek beceremiyorlar....






geçen sene mayısta oynadıkları toplar hala duruyordu...kısmet oldu gene oynadılar....mor aslının pembe ebrarın.....







inegöl dönüşü bizim eve beraber dönüş ve azmaca kudurmaca.....ebrarı havada gördüm.....



 ikisi de çiroz bu kızların...ama tatlıya dayanamıyorlar......


arka plan :yusuf sallayan baba mustafa.......

Yorumlar

Sitare dedi ki…
çok tatlılar maşallah
Oglak Kizlari dedi ki…
Nazar değmesin.
Maşallah.
Kızmayı becerememelerine bayıldım..

Kız annesi Çiğdem
olsada yesek suzan dedi ki…
bayıldım bu kaymaklı kızanlara maşallah çok tatlılar sizi zevkle takip edeceğim bana da beklerim sevgiler...
pinus dedi ki…
tatlıdır kızanlarımız..hem de kaymaklısından..hem de sütlüsünden...

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek