yazasım geldi...

çoğu blogseverin aksine blog okurken ya da nette gezinirken kahve değil de çekirdek bulunur elimde...uzun ömürlüdür,250 gramı sabaha dek idare eder...kahve alsam soğur,içemem bir türlü,yada korktuğum başıma gelir,klavyeye koltuğa dökülür diye üşenip içmem içemem..zaten kahveyi tek başıma içmek yavan gelir...gezinip bi yandan da okurken içim ısındı bloguma bi bakayım ne zamandır girmedim dedim,yazasım geldi ilk defa...

 eylüldeyiz...öğretmenlere start verildi...sınavlar başladı,sorumluluk ve ortalama yükseltme için...geçtiğimiz pazartesi toplantıya büyük bir umutla gittim,en azından bu senenin hayırlı başlayıp hayırla bitmesi için..geçen sene psikolojimin tellerini çok gerdiler...bu sene baştan salayım da gererlerse kararına varır dedim..neyse ilk bomba müdür baş yardımcımız istifa ederek başka bi okula öğretmen olarak atamasını istemiş..hayırdır deyip geçtim..yenisi kim olacak hiç merak etmedim...düşünmicem bu sene kimse hakkında...

haftaiçi bir gün boş uygulaması var okulda,hangi gün olduğu da umurumda değil,zaten karşı komşumla yusufa bakım için 5 gün olarak anlaştık..boş günümde de bakacak,o gün ne yapsam nasıl yapsam diye düşünüyordum...buldum...bulmam lazımdı da..çünkü ben evde pineklerken yusufu paketleyip bıraksam kadına yavruya acırdım ama bi meşgale bulursam içim sızlamaz..zaten 7 gün annelik çok yorucu oluyor...biraz sivil takılmam lazım...ne light anneyim değil mi..evet bazen öyleyim..ama bazen de bir saatliğine işim olsa yusufu bırakayım desem bırakamayan aşırıkorumacıanne de olabiliyorum...püf nokta şu:yusufla yada aslıyla zor da olsa yapabileceğim bir şey ise asla bırakmam ama onlarsız yapılması lazım ise anne kaçar modundayım...okulda hiç de "aman ne yapıyor yavruuummmm "diye sızlamaz içim...

o meşhur boş günümde şimdilik düzenli yapacağım bi aktivite yok ben de kütüphaneye gidip hep intermediate de kalan ingilizcemin seviyesini yükselteyim diyorum.sıkılınca da kitap okurum,dışarı çıkar plastik bardakta bi çay içip ayılırım,ya da şöyle bir seyre dalarım marmaraya karşı (eğer atatürk kitaplığına gidecek olursam)...aslında haftada bir gün olan bi kurs olsa gidicem ama onlar da en az iki gün oluyor o da zor tabi...

fotoğrafçılık kursu
dikiş kursu
hat kursu
en faydalısı ve ihtiyaç duyduğum ingilizce kursu çünkü seneye yüksek yüksek planlarım var bu işi en kısa zamanda acısız masrafsız halletmem lazım..(alesten de 92 almışım breh breh breh....)bunu kullanmam lazım...



herkese bu saatte en iyi temennim şudur ki allah kimseyi kabız ve de daha önemlisi hazımsız etmesin....amin...



foto : o an....

Yorumlar

Sitare dedi ki…
hahahaaa güzeldi:)
atatürk kitaplığına sinmiş kokumu duyarsın belki gidersen.13-15 sene öncesi en sık gittiğim boğaza baka baka kitapları yuttuğum yedi zira.

ya çok haklısın aslında 7 gün annelik çok zor iş.hadi sen iyisin.bir gün bir gündür.sadece kendine ayır .keşke böyle bir şansım olsaydı,tepe tepe kullanırdım.

braanş ne acaba merak ettim.lise epey zordur.2 yıl ticaret lisesi hoalığı yaptım,öğrenciye mi ifrit olsam müdüre mi kafa atsam çözemiyordum.sana kolaylıklar diliyorum:)
Deli Anne dedi ki…
ne güzel olmuş bu post :) keyifle okudum.. benimd e gitmek istediğim kurslar var.. ama öğrenmek de istemiyorum daha doğrusu böyle matrixteki gibi şıp diye ilham edilsin istiyorum:)
pinus dedi ki…
sevgi,sorma o kitaplığa liseden beri nerdeyse her yıl üye olurum ama kitap ödünç alma bi kere nasip oldu...içime dert oldu orası...uyusam da gidicem oraya,genelde kitaplığa uyumak için giderim de....

coğrafya öğretmeniyim....düz ve mesleklerde iş gerçekten çok zor oluyor ama ben sınava girip anadolu-fen lisesi öğret.oldum o yüzden sınavla giren öğrencilerim var ihl de..o yüzden şanslıyım..bi de ben çok gıcık bi öğretmenim tırsarlar benden...yaşasın kötülük yani..

deli annem,hep yazı görmekten içim bunalınca yorum dışında yazamaz oldum...halbuki ne severim yazmayı,yazılmış her şeyi..ama okullar insanın zihnini açmaktan ziyade köreltiyorlar hevesimi....bi şans verdim kendime bu sene,herşey iyi olsun diye...

bu ziyaret de hoş olmuş valla..gene beklerim..zaten ben hep sizdeyim..
hülya dedi ki…
çok sevdim blogunuda hoş sohbetinide bu çökük halimde bile beni güldürdün ya allah ne muradın varsa versin(biraz dilenci duası gibi oldu sanki neyse depresip halime ver)seni takibime alıyorum,ve sık sık geleceğimi umut ediyorum,tabi post yazarsan allah yardımcın olsun bu arada seni çok sevdim cografyacı:))))
pinus dedi ki…
ratatoule,en sık kullanılan sıfatımla uğurladın beni..coğrafyacı...

bu aralar daha sık görüşeceğiz inşallah...bilmukabele sevgi dileklerin için..

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Yeniden Başlayabilmek