H1!




bir sene aradan sonra tekrar beraberiz diye bir yeni yıl geyiğiyle girizgah yapayım...malum aradan sene geçince anlatacak şeyler birikiyor..öncelikle virüslerle mikroplarla beraberliğimiz kavileşti...önce aslı,sonra yusuf,cuma akşam bize gelen annem-babam ve bingo  bennnn...hasta olması gereken en son kişi...kendime telkin veriyorum iyisin,bak sahlep içtin,bitki çaylarını lüplettin,kavurmalı yumurtaları,tereyağlı kızarmış ekmekleri götürdün..seni kim devirebilir yollu...ama burnumda bir kıpırdanma var..bu olayın sonunu biliyorum ben..ayakta geçirilen kuluçka ve beni yere seren grip...hadi hayırlısı bakalım...



hafta başından hafta sonuna planlar kuruldu,menü! oluşturmak için yemek dergileri alındı,derste öğrencilerle arada arkadaşlarla ağız suları akıtılarak okundu bu dergiler....tüm bu gayret ve heves tabii ki 31 aralık doğumlu oğlanın ilk doğum günü içindi..gün yaklaştıkça menüden bir yiyecek eksildi...hatta dedik ki bi pasta alsak hazır,evde yapmasam...son anda yapıverdim bi pasta uyduruk ve kayık...çok önem verdiğimden değil sadece ve sadece evde pasta börek yapmak için vesile aramamdır sebebim..yoksa tembelliğim iştahıma galebe çalıyor...pasta dedim ya,aklıma gelmişken bir dilim daha yedim..







 herkese bol şifalı haftalar diliyorum..bu aralar en çok ihtiyaç duyduğumuz şey bu olsa gerek..hem gönüllere hem bedenlere...

(pastamız fındık-ceviz krokanlı ve de belli olduğu üzere el yapımı)

Yorumlar

Deli Anne dedi ki…
1. Fotoğraflar çok çok güzel, sıcacık bir de.

2. Geçmiş olsun.

3. Yusuf'cuğun ilk doğum günü kutlu ve mutlu olsun.. Rabbim sağlıkla, huzurla, muhabbet ve bereketle geçireceği uzuuuun uzun ömürler versin ona da sizlere de..

4. Öperim:)
Nil dedi ki…
bu hastalık utanmaz. uğramadığı ev yok.yüzsüz şey.
geçmiş olsun. nice yaşları olsun oğluşun.
İkiz Annesi dedi ki…
Pastan gayet güzel görünüyor hatta ben de bir dilim rica etsem :))
Kareler harika huzurunuz , keyfiniz bol olsun.İnşallah yakalanmazsın grip fena hele çocuklarla.

Doğum günü kutlu olsun nice güzel yıllar dilerim:)
pinus dedi ki…
1.amatörler için picnik sağolsun
2.sağol
3.amin ecmain.
4.:))
doğru oldu mu cevaplar..sınav gibi valla..

nilhan,ikiz annesi,grip sandığım şey benim vefalı hastalığım faranjitmiş..dr ses istirahati yap,konuşma diyor..ben ise acı tebessümle karşılık veriyorum..hadi okulda bir şekilde konuşmadım,ya evde ne halt edicem..bağırmayan (konuşmayan) bir anne modeli varsa ben sürümümü yükseltmek istiyorum...ama kararlıyım evde bir iki saat dil orucu tutacağım..en azından deneyeceğim..teşekkürler güzel insanlar...
Newyork'tan dedi ki…
Oglusa nice seneler,cok gecmis olsun ayrica pasta cok guzel gorunuyor,krokani cok severim :)
seyabb dedi ki…
nice senelere mutlu mutlu yeni doğumgünlerine inşallah.Geçmiş olsun kardeşim.
Tazekahve dedi ki…
Çok çok geçmişler olsun ve mutlu yaşlar olsun bebişe.Sevgiler :)
pelinpembesi dedi ki…
nice senelere, mutlu ve sağlıklı doğumgünlerine ...
pinus dedi ki…
inşallah yeni yaş iyi geçer..geçen sene hastalık bakımından epey zorlanmıştık..herkese teşekkürler..
ayak izleri-sevgi dedi ki…
küçük beyin doğum günüsü kutlu olsun..gelen yıl sağlıkla beraber gelmiş olsun inşallah..
Fatma dedi ki…
Yusuf'un doğum günü kutlu olsun, sağlıklı mutlu bir ömür dilerim ailesiyle. Pasta da çok güzel görünüyor fotoğraflar da. Faranjit öğretmen hastalığı demişti kardeşimin doktoru, o da muzdariptir bundan daha fazla ilerlerse ses telleri zarar görebilir, aman diyeyim siz siz olun dikkatli olun, ne çok sıcak ne çok soğuk beslenin ve evet az konuşun, mümkünse kısık sesle, geçmiş olsun.
nice seneler :)
öpüyorum küçükü :)
bana da beklerim:))))
pinus dedi ki…
teşekkürler sevgi,bir kase lezzet...
fadiş,mümkünatı olmuyor ki konuşmamanın..guatr için bi tahlil yaptırıcam çok uzun süredir böyleyim çünkü....

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...