bu ay maaşım kadar parayı sevgili sağlık çalışanlarına yatırdım...bir daha yolumuz hasta ziyareti dışında düşmez umarım..

üç hafta öncesinden aldığım dr.randevusunu sürekli erteleme isteğimi yenerek geçen salı günü tırıs tırıs gittim muayeneye..sonrasında ameliyat olma ihtimalim de vardı,hiç bir şey yemeden saat onda köşe başında idim...(gerçekten muayenehane köşe başında)heyecandan randevudan 2 saat önce gelmişim,o arada bi emrivaki ile lise arkadaşımı uyandırdım,ona gittim,Allahtan aynı cadde üzerinde oturuyordu..onun da iki çocuğu hasta..bu dönem herkeste bir hastalık var,Allah şifa versin...saatim yaklaşınca gittim kuzu kuzu,bilgiler alındı,muayeneye geçtik..korktuğum gibi sıkıntılı geçmedi,dr,müdahale gerekli deyince yaptırdım gitti...sadece damar yolu açan hemşireye gıcık oldum,damarlarım inceymiş,ikinci denemede takabildi kelebeği..hala bile damarda sertlik var,şişirdi elimi kolumu..ama çok şükür işlem sonrası yarım saat dinlenmeden sonra ayaktaydım,hatta öyle iyiydim ki,istiklale gittim,tamirde çantam vardı,onu aldım,ordan kasımpaşaya başka bir arkadaşıma gittim..orda kaldım maalesef...narkozdan dolayı sersem gibiydim,tolere edebileceğim seviyede baş dönmem mide bulantım vardı ama zuhale gidince bunlarda artış oldu...uyumuşum biraz..21 den sonra eve gittim..annemler de bize gelmişlerdi hasta bakmaya ama ne komik ki hasta gezmede...

ertesi gün okula gittim,öğleden sonra cbs kursundan arkadaşlarla tanışma yemeğine gittik..bu da ayrı komik bi olay,genelde tanışma başlangıçta olur biz bitişte yaptık..halbuki çarşamba günü fırtına vardı resmen..ama inadım inat kafaya koymuşum o yemeğe gidicem diye yağmura ve şemsiyesizliğime aldırmadan çıktım yola..yarı yolda otobüsten zor attım kendimi,bir ümit poşet aradım,büfenin birinden aldım,sonra da wc sine girdim,elimi yüzümü yıkadım da zor geçti bulantı..ilk defa bu kadar güçlü bi bulantı yaşadım,benim kusamama sorunum vardır,ama bu olayla sorunum bitecekti nerdeyse..gene de vazgeçmedim,atladımm minübüse koşuyoluna öğretmenevine gittim..benden başka bi bayan arkadaş vardı sadece..diğerleri erkek arkadaşlardı...ve bilemediğim kadar uzun süre sonra ben ilk defa içinde çoluk-çocuk hastalık-emzirme geçmeyen bir sohbetin içinde bulundum..bunun ne kadar iyi bir topraklama olduğunu ancak yaşayan bilir....öğretmenevi soğuktu bir de huzurevi gibiydi ...hep yaşlı meslektasşlar olunca erken çıkmak kaçınılmaz oldu...ama bine çok güzel..hababam sınıfının çekildiği bina dersem herkes hatırlayacaktır...sonra daha küçük bir grup olarak capitolde oturduk,muhabbet coğrafya eksenindeydi...terimlerimiz tanıdık,sorunlarımız paraleldi....anlama problemi yaşamadan saatler geçirmiş olduk...ama bir dip not: erkekler de acaip dedikoducu oluyorlar,fırsat verirseniz..bizim okulda edebiyatçı bir bayan var,onu tanıyor b.bey..ve ben ortam sağlasam neler diyecekti kimbilir ama lafının önünü kestim de o da çok rahat konuşamadı...

vee cuma günü ygs başvurusu yaptım ama ne aksiliklerle..yani bir işim de böyle sıkıntısız sancısız olsa cidden şaşıracağım..parayı yatırdık,müdür yardımcısının odasına indik ,bir kalabalık bir izdiham..son günü ya benim gibi herkes de sona bırakmış..sistem de kilitli olunca seyreyle...benim sayfamda oöbp görünmüyor,lise diplomam lazımmış..kısmette  marmaraya gidip 18liklerle aynı kafelerde oturmak varmış..gittim üniye,arşivden lise çıkış belgemi aldım (bi lise diplomam bile yok yahu)okula geldim ama izdiham bitmemişti..neyseki süre uzatıldı,akşam gidip başvurumu yaptım..ironiye bak,üniye kayıt sırasında da istemişlerdi diplomayı..açık lise mezunuyum ya,alamamıştık,kayıt için son 2 gündü ben de ankaraya gidip almıştım,sonra da kayıta gitmiştim...daha niye gireceksin sınava diyenlere.3.defa girişim olacak bu,ama cbs için giriyorum sırf.2 yıllık uzaktan eğitim programı var,onu okumak istiyorum..inşallah olur...

bu yazı z raporum oldu bu hafta için,bari yazmışken yazayım da üstü örtülmesin..malum 2-3 haftada bir yazıyorum..yusuf ıspanak ve madımak yedi...kavurmalı yumurtaya bayıldı,mantar çorbası içti (aslı ilk kaşıkta öğürdü,allahım ne çelişki) çikolatayı tanıyor,görünce saldırıp elimden alıyor ve anında uzaklaşıp bir köşede bitiriyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

Yeniden Başlayabilmek

evli evine,köylü köyüne...