Kaçıncı Gün, Önemli Değil !

Düzenli iş görmek bana göre değil, biliyordum da sık sık deneyimlemek moral bozuyor biraz. Yazmak da bu deneyimlerden biri oldu. Bebekler biraz nane molla bu aralar. Ciğerlerden hırıltı geliyor, geceleri de tıkanmalar başladı. Soğuk havanın getirilerinden biri. Çok şükür ateş ishal kusma gibi enfeksiyon belirtileri yok, alerjik zannederim ki daha önceki doktor kontrolünde dile gelmişti bu durum. Şimdilik sıkışık olduklarında klasik nebülizatör takviyesi yapıyoruz falan...

Telefonumun şarj girişi bozulmuş, artık şarj olmayınca ve sık sık kapanınca farkına varıp telefonu kurcalayınca gördüm. İlk önce bataryada sorun var zannetmiştim, acele batarya siparişi verdim internetten. Daha sonra gördüm ki şarj soketi denen yerde ince teller hasar görmüş. Yotube engin bilgi ve deneyim kaynağım, hemen  telefon sökme videolarını izledim, söktüm de. Sonra da şarj soketi sipariş ettim dün, bugün öğle olmadan da ummadığım bir hızla elime ulaştı parça. Monte ettim parçayı ve şimdi şarja taktım. Bir teknik sıkıntıyı daha gidermenin gururunu yaşıyorum. Oysa ki dün eşim sormuş telefoncuya ki güya tanıdık, 70 tl felan demiş, ben ise 25 liraya halletmiş oldum. Mustafa'nın da telefonunun ekranı kırıldı, onu da tamir etmek istedim ama cam çok pahalıymış ya. Zaten telefonunu 500 liraya almıştı, ekran camı ve dokunmatik 250 tl civarında. Yani kırık ekrana devam edecek, parçalanana kadar artık. Halbuki ben demiştim, bir kılıf al tak,uyduruk felan ama korur telefonu diye. Dinlemedi.Benim telefon 4.yılını dolduracak bu kış. Maşallah diyeyim. Aldığımda iyi para vermiştim ama hak etti doğrusu.

Neyse işte, kahvem de bitti. Bebekleri uyuttum da bilgisayar başına geçtim, aslında kahve için bie yöntem demek için gelmiştim. Ben türk kahvesini sade içiyorum, içine ilk defa dün bir parça %82 oranlı bitter çikolata ekledim, çok beğendim tadını. Şekersiz kahve sevenler belki denemek isterler diye yazmak istedim. Bulursam damla sakızı da alıp bir de onunla pişirmek istiyorum. Çok severim damla sakızını.

Yorumlar

*mehtap dedi ki…
Bebeklere çok geçmiş olsun. Bende sade kahve ile tatlı bir şeyleri severim.Çikolata ile aram yok midemi kötü yapıyor.Kuru kayısı kuru üzüm falan idare ediyorum bende.
Ayşe'nin Kozası dedi ki…
Yapamayacağın iş yok, istemek yeterli senin için

Bu blogdaki popüler yayınlar

B

evli evine,köylü köyüne...

Kuyu